آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

حمله تروریست ها به پاسگاه مرزی ایران/ شهادت 3 نفر از مرزبانان



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,حمله تروریست ها
در درگیری و تبادل آتش بین رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و تروریست ها ، سه تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند و مابقی آنان نیز به عمق خاک کشور پاکستان گریختند .  

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از درگیری رزمندگان این قرارگاه با یک تیم تروریستی از گروهک های تکفیری ، شامگاه گذشته (4 تیرماه) در منطقه میرجاوه خبر داد.

 

به گزارش ایسنا، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد : شامگاه گذشته (4 تیرماه) یک تیم تروریستی وابسته به گروهک های تکفیری از منطقه تهلاب میرجاوه( میل ۹۶ ) قصد نفوذ به عمق خاک جمهوری اسلامی ایران و انجام اعمال خرابکارانه و تروریستی را داشتند که با هوشیاری رزمندگان مستقر در منطقه مرزی ، ناکام و پس از درگیری و دادن تلفات متواری شدند.

 

این اطلاعیه می افزاید: در درگیری و تبادل آتش بین رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و تروریست ها ، سه تروریست تکفیری به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند و مابقی آنان نیز به عمق خاک کشور پاکستان گریختند .

 

همچنین دو تن از بسیجیان بومی منطقه و یک نفر از پاسداران قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه طی این درگیری به فیض عظمای شهادت نائل شدند.

 

این اطلاعیه در پایان تأکید کرده است: مدافعان امنیت ایران اسلامی مستقر در منطقه ، اعم از رزمندگان غیور و جان بر کف نیروی زمینی سپاه، مرزبانان دلاور نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی و دفاعی ، از آمادگی کامل برای مقابله سخت وقاطعانه با هرگونه تحرک و اقدام از سوی دشمنان انقلاب و ملت ایران برخوردار بوده و خاک مقدس کشورمان را قتلگاه گروهک های تروریستی و مزدوران استکبار جهانی قرار خواهند داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------