آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

ابراز نگرانی رییس دولت اصلاحات، سید حسن خمینی و ناطق نوری به روحانی در جلسات خصوصی



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , روحانی
خبرهای دریافتی حاکی است که شخصیت های با نفوذ و جریانات سیاسی حامی دولت نسبت به شرایط اقتصادی و سیاسی پیش روی دولت و همپیمانی های داخلی و خارحی هشدارهای جدی را به رییس جمهور منتقل کرده و خواهان نظارت و مدیریت قوی تر اقتصادی و سیاسی امور شده اند. 

خبرهای دریافتی حاکی است که شخصیت های با نفوذ و جریانات سیاسی حامی دولت نسبت به شرایط اقتصادی و سیاسی پیش روی دولت و همپیمانی های داخلی و خارحی هشدارهای جدی را به رییس جمهور منتقل کرده و خواهان نظارت و مدیریت قوی تر اقتصادی و سیاسی امور شده اند.

 

به گزارش شفقنا؛ خبرهای دریافتی حاکی است که شخصیت های با نفوذ و جریانات سیاسی حامی دولت نسبت به شرایط اقتصادی و سیاسی پیش روی دولت و همپیمانی های داخلی و خارحی هشدارهای جدی را به رییس جمهور منتقل کرده و خواهان نظارت و مدیریت قوی تر اقتصادی و سیاسی امور شده اند.

 

در همین ارتباط شفقنا مطلع شد، از چندین ماه پیش به ویژه در ماه مبارک رمضان حجج اسلام آقایان سید حسن خمینی، سید محمد خاتمی و ناطق نوری در جلسات خصوصی نگرانی ها و انتقادات مردم و کارشناسان خبره درباره شرایط دولت در عرصه سیاست داخلی به ویژه سیاست های اقتصادی و تیم اقتصادی آن را به حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی منتقل کرده و با پیشنهاداتی خواهان اخذ تدابیر جدی در این زمینه شده بودند.

 

یادآور می شود در پی بالا گرفتن انتقادات از عملکرد تیم اقتصادی دولت و ابراز نگرانی دلسوزان نظام و دولت، واکنش های جریانات سیاسی و همچنین نامه ی نمایندگان مجلس به رییس جمهور، امروز زمزمه های رسمی مبنی بر کلید خوردن تغییرات کابینه شنیده شد. رییس جمهور روحانی نیز در جلسات پی در پی با کابینه و کارشناسان در جستجوی راه حل های فوری برای خروج از شرایط فعلی است.

 

بر اساس این گزارش، حامیان سیاسی دولت ابراز داشته اند در صورت اخذ تدابیر لازم از سوی رییس جمهور و تغییرات و ترمیم در تیم اقتصادی و شفافیت در پرداخت های ارزی، نهایت حمایت خود را از تدابیر رییس جمهور به انجام خواهند رساند. این کارشناسان حامی دولت همجنین نگرانند که جریانی داخلی با همپیمانی خارجی در اندیشه تهدید موجودیت دولت هست و اگر رییس جمهور اقدام به ترمیم تیم ضعیف اقتصادی خود نکند آنها فرصت خواهند یافت تا سطح مطالبات را به موجودیت کلیت دولت بالا ببرند.

 

این کارشناسان و دلسوزان بر این باورند با همه ی دشواری ها، با توجه به ظرفیت های ملی عبور از شرایط فعلی با به کارگیری یک تیم قوی و در صورت اخد تدابیر لازم و شفافیت و مبارزه جدی با فساد امکان پذیر است، چنان که کشور شرایط بسیار دشوارتر جنگ را با مدیریت صحیح پشت سرگذاشت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------