آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

محمد هاشمی :‌ تغییر یک شبِه قیمت سکه و دلار ریشه داخلی دارد/ ضرورت برخورد دستگاه‌های نظارتی



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,محمد هاشمی
عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه قوه قضائیه گزارش می‌دهد یک نفر ۳۸ هزار سکه خریده، اینها برای کشور مشکل درست می‌کنند، گفت:‌ هم قانون برخورد داریم و هم دستگاه‌های نظارتی هستند. 

محمد هاشمی عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام  در گفت‌وگو با  فارس، درباره وضعیت اقتصادی کشور اظهارداشت: در بحث مشکلات اقتصادی منابع کم و موانع زیاد است.

 

وی تصریح‌کرد: اولویت این است سعی شود از طرق مختلف منابع زیاد شود که یکی از راه‌ها جذب سرمایه‌ خارجی است و باید بستر مناسب را فراهم کنیم که سرمایه‌گذاری شود چون بخش خصوصی قوی نداریم که بتواند جای سرمایه‌گذار خارجی را بگیرد.

 

هاشمی با تأکید بر اینکه منابع دولت هم محدود است و درحدی که می‌تواند به مسائل عمرانی اختصاص می‌دهد، یادآور شد:‌ مشکل فعلی موانع است، یک بخش مربوط به تحریم‌هاست، بخش دیگر مسائل داخلی و مشکلات داخلی است و کارشکنی‌هایی که در داخل متأسفانه انجام می‌شود و اینها دست به دست هم داده و بعضی تواقعاتی که از حد توان دولت و منابعش بالاتر است.

 

عضو سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارداشت: پیشنهاد من این است که همه مسئولان در رده‌های مختلف، قوای مختلف مجلس، قوه قضائیه و نهادهای عمومی همکاری کنند. انسجام و همکاری کنند و کارشکنی نکنند. بازار سیاه بعضاً سر سکه و دلار به وجود آمده اینها ریشه داخلی دارد و خارجی نیست که به این شکل مثلا یک‌شبه قیمت سکه و دلار بالا می‌رود.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ قوه قضائیه گزارش می‌دهد یک نفر 38 هزار سکه خریده یا در بازار هرچه توانسته سکه جمع کرده اینها هستند که مشکل برای کشور درست می‌کنند. باید جلوی اینها را گرفت. هم قانون برخورد داریم و هم دستگاه‌های نظارتی هستند و این مسائل حل شود بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------