آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رسانه‌های خارجی: اسرائیل به اصفهان حمله کرده است

شبکه فاکس نیوز مدعی شد: نیروی هوایی اسرائیل انجام چندین حمله هوایی به شهر اصفهان را تایید کرد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شبکه فاکس نیوز…

ظریف: از همه ظرفیت‌های حقوقی و دیپلماتیک برای آزادی ایرانیان در بند استفاده می کنیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,ظریف
جمعی از خانواده های زندانیان ایرانی که به بهانه تحریم های ظالمانه و نامشروع و بنا به درخواست دولت آمریکا در کشورهای مختلف به طور غیر قانونی بازداشت و زندانی شدند، صبح امروز با دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دیدار و در خصوص آخرین وضعیت پرونده آنان و پیگیری های به عمل آمده گفتگو کردند. 

به گزارش ایسنا، در این دیدارهای جداگانه خانواده های این هموطنان دربند، گزارشی از آخرین وضعیت پرونده ها و موانع پیش رو ارائه کردند.

 

در این دیدارها دکتر ظریف با تمجید از صبر خانواده ها ضمن بر شمردن تلاش ها و اقدامات حقوقی و دیپلماتیک به عمل آمده در خصوص هر یک از پرونده ها، بر ادامه تلاش های دستگاه دیپلماسی تا آزادی این هموطنان تاکید کرد.

 

وزیر امور خارجه همچنین با غیر قانونی و سیاسی خواندن دستگیری های انجام شده و تقاضای بلاوجه استرداد آنها به آمریکا اظهار داشت: وزارت امور خارجه با همه توان و ظرفیت های خود این پرونده های بازداشت را که کاملا نامشروع و ظالمانه و نوعی گروگانگیری برای باجگیری است را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------