آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

درخواست از هیئت نظارت نمایندگان برای پیگیری ادعاهای محمود صادقی



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,مجلس
رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس معتقد است هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید هرچه سریع‌تر به ادعاهای محمود صادقی درباره رانت برخی نمایندگان با شهرداری تهران رسیدگی کند تا شأن مجلس و نمایندگان حفظ شود.

خانه ملت نوشت:غلامرضا کاتب در واکنش به ادعای محمود صادقی نماینده تهران درباره رانت برخی نمایندگان با شهرداری تهران گفت: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید بلافاصله فردی که مبالغی را با عنوان رشوه از شهرداری تهران دریافت کرده مشخص کند و در صورت وجود چنین موردی باید طبق قانون با او برخورد شود و گزارش آن به صحن داده تا شأن نمایندگان حفظ شود. وی ادامه داد: اگر در جریان بررسی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان چنین فردی وجود نداشت باید با آقای صادقی برخورد شود چرا که اجازه ندارد هر مطلبی را انعکاس دهد و باعث شود شأن مجلس زیر سوال برود.

 

کاتب در ادامه تأکید کرد: هم اکنون مسئولیت هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان این است که در اولین فرصت حتی پیش از پایان یافتن هفته تعطیلات تابستانی مجلس به این موضوع رسیدگی کند و پیگیر مستندات این موضوع شود تا فرد متخلف به افکار عمومی معرفی شود. وی تأکید کرد: هم اکنون به خاطر یک نماینده، 290 نماینده در مظان اتهام هستند که این موضوع منطقی و عقلایی نیست.

  

سلیمی: اگر صادقی سندی دارد به هیئت نظارت بر نمایندگان ارائه دهد

در همین حال به گزارش تسنیم، علیرضا سلیمی عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس با اشاره به ادعای محمود صادقی نماینده تهران مبنی بر رشوه گرفتن تعدادی از نمایندگان برای انصراف از تفحص از شهرداری تهران،گفت: تحقیق و تفحص از شهرداری تهران از سوی هم‌تیمی‌های آقای صادقی کلید خورد.

 

در صورتی که ادعای وی صحت داشته باشد در واقع با این اظهارات مشت هم تیمی‌های خود را باز کرده است. عضو هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان با بیان این که اگر وی سندی دال بر ادعا‌های خود دارد به هیئت نظارت ارائه دهد اظهار کرد: طبق معمول وی مدرکی را ارائه نمی‌دهد و مطلبی را می‌گوید و بعد آن را تکذیب می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------