آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

برخی مسئولان هنوز فکر زندگی لاکچری خود هستند /ترجیح می‌دهند ایران مثل افغانستان باشد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,سهیلا جلودارزاده
عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: عدم وجود کادری برای برنامه‌ریزی مناسب و افرادی دلسوز برای کشور یکی از مشکلات اساسی است، ضمن اینکه در حال حاضر هم بعضی مسئولین به جای اینکه کمر به همت بالا ببندند و سعی کنند مشکلات را مرتفع کنند به فکر لاکچری زندگی کردن و حفظ کلاس کاری خود خود با سفرهای VIP هستند و رقمی که برای تشریفات در نظر گرفته می‌شود با کشوری مشابه ما مطابقت ندارد.

سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با ایلنا، درخصوص تغییر کابینه در دولت و گمانه‌زنی‌هایی که بعضا در مورد گردش به راست روحانی در تغییرات احتمالی در کابینه مطرح می‌شود، گفت: در بافت فعلی سیاست و علی‌الخصوص مجلس بیش از اینکه خیرخواهی عمومی و مصلحت‌اندیشی ملی موردنظر باشد منافع جناحی و درگیری های سیاسی مطرح است.

 

نماینده مردم تهران با بیان اینکه گزینه‌هایی که برای تغییر در کابینه مطرح می‌شود توانایی عملکرد بهتر نسبت به وزرای قبلی را ندارند، افزود: در این شرایط و در ۲ سال باقی مانده، تغییر کابینه اگر با افراد کارآمدتر و خوش‌فکرتر صورت نگیرد، نفعی که ندارد هیچ، باعث ایجاد ضرر برای مردم می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد در بحث تغییرات کابینه بیش از اینکه به اصلاح امر پرداخته شود، به احقاق پست و جایگاه‌ها پرداخته می‌شود.

 

جلودارزاده اضافه کرد: اگر افق‌گرایانی که انتظار تغییر کابینه به سمت جریان اصولگرا را دارند و نامشان در میان اعضای جایگزین در کابینه مطرح می‌شود، توانایی اداره کشور یا انجام کاری را داشتند که در هشت سالی که کشور در دست آنها بود، این توانایی را نشان می‌دادند.

 

وی تاکید کرد: در هشت سالی که کشور در دست این جریان اداره می‌شد، چیزی جز مخروبه تحویل ندادند، شاید هم قصد دارند بازهم به میدان بیایند و چیزی را که خراب کرده‌اند به طور کامل نابود کنند.

 

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکل فعلی کشور برنامه‌ریزی و مدیریت است، گفت: عدم وجود کادر برای برنامه‌ریزی مناسب و افرادی دلسوز برای کشور یکی از مشکلات اساسی است، ضمن اینکه در حال حاضر هم بعضی مسئولان به جای اینکه کمر به همت بالا ببندند و سعی کنند مشکلات را مرتفع کنند، به فکر لاکچری زندگی کردن و حفظ کلاس کاری خود با سفرهای VIP هستند و رقمی که برای تشریفات در نظر گرفته می‌شود با کشوری مشابه ما مطابقت ندارد.

 

جلودارزاده تصریح کرد: تقصیر را گردن یکدیگر انداختن فایده‌ای ندارد، ما در حال حاضر با دشمنان خارجی روبه‌رو نیستیم، ما همیشه در برابر دشمنان خارجی قوی بوده‌ایم، آنچه ما را از بین می‌برد فساد است، ضمن اینکه کسی که فقط به خود و منافع شخصی خود فکر می‌کند، نمی‌تواند کاری برای نجات کشور انجام دهد.

 

وی با بیان اینکه برخی کشورهای خارجی ترجیح می‌دهند ایران کشوری مثل افغانستان باشد تا منافع آنها تامین شود، افزود: اگر مسئولان و جریان‌های کشور این موضوع را درک کنند، به این نتیجه می‌رسند که با حفظ همبستگی در جهت حفظ منافع کشور بکوشند.

 

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به میزان اختلاس‌هایی که در چند ماه اخیر در کشور رخ داده، خاطرنشان کرد: کمر مردم در مقاومت شکسته و شرایط فعلی دسترنج نیروهای خارجی نیست، بلکه نتیجه ندانم‌کاری و عدم مسئولیت‌پذیری افراد است.

 

جلودارزاده گفت: در مجموع به نظر من با تغییرات احتمالی کابینه و با اسامی که مطرح هستند هم شاهد بازگشت اعتماد مردم به مسئولان نخواهیم بود. موریانه نمی‌تواند پایه‌های یک بنا را محکم کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------