آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

سردار سلیمانی خطاب به آمریکا: طرف حساب شما من هستم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , سردار سلیمانی
فزمانده سپاه قدس خطاب به مقامات آمریکا گفت: از آن چه فکر کنید به شما نزدیکتریم، یادتان باشد طرف حساب شما من هستم و نیروی سپاه قدس، نه تمام نیروهای مسلح، شما که می‌دانید توان ایران در جنگ نامتقارن چقدر است. 

به گزارش ایسنا، سردار قاسم سلیمانی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای عملیات رمضان و مرصاد، در همدان خطاب به مقامات آمریکا اظهار داشت: با ۱۱۰ هزار سرباز و هزاران دستگاه تانک و نفربر و صدها فروند هواپیمای جنگی به افغانستان حمله کردید و پس از شکست بارها از طالبان برای صلح و گفت‌وگو التماس کردید و اکنون برای ما خط و نشان می کشید؟

 

وی افزود: شما با ۱۶۰ هزار سرباز و چند برابر تجهیزات افغانستان به عراق حمله کردید و با وحشیانه‌ترین اتفاقات در این کشور مواجه شدید و حالا ملت ایران را تهدید می کنید؟

 

فرمانده سپاه قدس تاکید کرد: در جنگ ۳۳ روزه با رژیم منحوس اسراییل که همانند وزنه به پای شما آویزان است، انواع و اقسام شکست‌ها را تجربه کردید و به ما بگویید در غزه چه غلطی توانستید بکنید؟

 

وی تصریح کرد: شما جنگی با پشتوانه 2000 میلیارد دلار با همکاری امارات و عربستان سعودی در یمن به راه انداختید و همه امکانات فنی که بیش از ۲۸۰۰ دستگاه تانک مجهز دنیا را بدون خط قرمز در اختیار عربستان قرار دادید که چیزی جز جنایات کودک کشی چیزی به دست نیاوردید.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------