آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

عکس رای منفی جنتی به سپنتا واقعی بود



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , جنتی

 

روزنامه ایران در ستون "دیگه چه خبر" نوشت:عکس‌های منتشر شده از جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام متعلق به دستور کار حضور اقلیت‌ها در شوراهای شهر و روستا بوده است.

 

اگرچه سخنگوی شورای نگهبان در توضیحی گفته بود که عکس‌های یاد شده مربوط به دستور کار دیگری بوده و نه موضوع موسوم به سپنتا نیکنام، اما یک عضو مجمع که خواست نامش برده نشود، به «ایران» گفت که عکس منتشر شده منتسب به رأی‌گیری مجمع بر سر موضوع سپنتا درست است اما شیطنت برخی رسانه‌ها موجب شد که مجمع انتساب این عکس به رأی‌گیری درباره بازگشت اقلیت‌های دینی به شوراهای اسلامی را تکذیب کند.

 

به گفته وی، در آن جلسه علاوه بر آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان، حدود یک چهارم اعضا نیز مخالف حضور اقلیت‌های دینی در شوراهای اسلامی شهر بودند اما رسانه‌های تصویری تنها عکس آیت‌الله جنتی را به عنوان مخالف این مصوبه منعکس کردند. وی همچنین خبر داد که آیت‌الله جنتی با وجود رأی ندادن، حتی یک جمله هم در مخالفت این طرح حرف نزد در حالی که دیگر عضو شورای نگهبان یعنی مدرسی یزدی در مخالفت با این طرح سخنان صریحی داشت. در همین باره محمدرضا باهنر هم به هفته نامه مثلث گفته است که عکس جلسه مجمع برای زمان رأی‌گیری درباره سپنتا بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------