آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

در دوماه اخیر، احکام شرعی چقدر فرق کرده؟! / باز هم راهیپمایی و انتخابات در پیش هست ها!

برخورد دوگانه با مقوله بی حجابی سالهاست که سوژه رسانه هاست. در مناسبتهایی مانند۲۲ بهمن،روز قدس و انتخابات معمولا از حضور زنان بدحجاب و حتی…

واکنش استانداری به تجمعات در اصفهان / اعتراض مردم به گرانی !



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , تجمعات در اصفهان
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: دیروز و امروز تجمعات محدودی به شکل صنفی در اصفهان داشتیم و انگیزه نیز مطالباتی در ارتباط با گرانی‌های اخیر بوده است. 

به گزارش مهر، حمیدرضا طباطبایی در ارتباط با تجمعات روز گذشته در برخی مناطق اصفهان اظهار داشت: دیروز و امروز تجمعات محدودی به شکل صنفی در اصفهان داشتیم و انگیزه نیز مطالباتی در ارتباط با گرانی‌های اخیر بوده است.

 

وی با بیان اینکه با مسئولان اتحادیه‌های مذکور صحبت‌هایی در این ارتباط داشتیم، افزود: دولت در سطح ملی، استانی و همچنین سازمان صنعت و معدن، تجارت در حال اندیشیدن تدابیر لازم برای تامین نیازها و مواد اولیه اصناف است.

 

مردم مطالبات خود را از مبادی قانونی دنبال کنند

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان با بیان اینکه در همین راستا برخی افراد قصد سوءاستفاده از این مطالبات صنفی را داشتند تا به آن وجهه سیاسی ببخشند، تاکید کرد: بر این اساس از مردم عزیز استان و اصناف تقاضا داریم تا با توجه به اینکه این تجمعات غیرقانونی و موجب سوءاستفاده ضدانقلاب است مطالبات خود را از مبادی قانونی پیگیری کنند.

 

وی ادامه داد: ایجاد مشکل برای تردد مردم و یا راهبندان در قالب تجمع عملی غیرقانونی است و مطابق مقررات با آن برخورد خواهد شد.

 

هیچ نوع مجوزی در ارتباط با تجمع صادر نشده است

 

طباطبایی با تاکید بر اینکه مجوزات قانونی برای هر نوع تجمع از سوی فرمانداری اصفهان و فرمانداری‌های تابعه صادر می‌شود اما در روزهای اخیر هیچ نوع مجوزی در این ارتباط صادر نشده است، تصریح کرد: برخی رسانه‌های ضدانقلاب در ارتباط با مجوز داشتن این تجمعات صحبت‌هایی داشتند که اعلام می‌کنیم هیچ مجوزی در ارتباط با تجمع نداشتیم و برای تجمعات این چنینی هیچ مجوزی نمی دهیم.

 

وی با هشدار در این ارتباط که دست‌های خارجی به دنبال تحریک مردم هستند، تاکید کرد: مطالبات مردم به پایتخت منعکس شده است و دولت نیز در حال تدبیر امور است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------