آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

نماینده امضاکننده استیضاح وزیر کار: استیضاح دیروز،استیضاح نظام بود، نه علی ربیعی



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , استیضاح وزیر کار

محمد قسیم عثمانی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ایران نوشت که "مجلس یک وزیر کابینه را از کار برکنار کرد و حالا باید منتظر بود و دید که کابینه دوازدهم چگونه تکمیل خواهد شد. به عنوان کسی که نامم جزو امضاکنندگان استیضاح آقای ربیعی بود معتقد هستم که شرایط فعلی کشور چندان برای این استیضاح مناسب نبود و به همین دلیل با جدیت آن را پیگیری نکردم.

 

اما مهمتر از بحث‌هایی چون اختلاف بر سر زمان مناسب استیضاح و یا مثبت و منفی بودن رأی مثبت به این طرح باید به محتوای جلسه برگزار شده توجه کرد. در واقع آنچه  در این جلسه اتفاق افتاد نه استیضاح وزیر کار بلکه استیضاح نظام بود.

 

اتفاقی که دیروز رخ داد این بود که اولاً این استیضاح وارد مسیری شد که مخالفان وزیر ظاهراً بدون فایده سنجی چندان منطقی، ترجیح دادند از هر روشی برای کنار زدن وزیر استفاده کنند. اما باز هم این موضوع مسأله اصلی نیست. مسأله اصلی جایی است که از حیثیت نظام برای برکناری آقای ربیعی هزینه شد و آنچه تبدیل به بهای این برکناری شد، چیزی جز پایین‌تر آوردن سطح اعتماد عمومی نبود.

 

  ایران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------