آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: بازگشت گشت ارشاد کار دولت است؛ وزارت کشور راسا آن را اداره می‌کند

بیگی درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند. در نشست…

احمدی‌نژاد پاسخگو باشد نه طلبکار



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,حسین سبحانی‌نیا
آقای احمدی‌نژاد در ویدئوی جدیدی که منتشر کرده خواستار استعفا و کناره‌گیری رؤسای قوای سه‌گانه شده است.

به گزارش ایران آنلاین حسین سبحانی‌نیافعال سیاسی اصولگرا در واکنش به ویدئوی جدید احمدی‌نژاد  گفت:شاید هرکس دیگری چنین مسأله‌ای را مطرح کرده بود می‌شد از آن تعجب کرد اما آقای احمدی‌نژاد در سابقه خود موارد متعددی دارد که باعث شده دیگر شنیدن چنین مواضعی از او جای تعجب نداشته باشد. احمدی‌نژاد به گواه سوابقش فردی است خواهان دیده شدن و استفاده حداکثری از موقعیت‌ها به‌نفع خود. از چنین فردی نمی‌توان انتظار داشت که موقعیت موجود کشور را برای قرار گرفتن هرچند موقت در مرکز توجه نادیده بگیرد. همین‌طور این توقع نیز کاملاً طبیعی است که او و همفکرانش در شرایط فعلی به‌جای دغدغه گذر از شرایط به فکر گرفتن بهره سیاسی خود باشند.

 

اما در اینکه آیا پشت این سخنان احمدی‌نژاد برنامه خاصی وجود دارد باید به‌طور جدی شک کرد. او در همان دوران اداره دولت هم پروژه‌‌های خود را با روش آزمون و خطا و به‌شکل تیر در تاریکی پیش می‌برد، بی‌آنکه مشخص باشد آیا طرح‌ریزی پشت آن وجود دارد یا خیر. به عبارتی از فردی که در اداره کشور هم از برنامه‌ریزی قبلی و حرکت بر اساس یک نقشه مدون بیش‌ترین فاصله ممکن را داشت نمی‌توان انتظار داشت که در شرایط گوشه‌گیری سیاسی و در حالی که یار چندانی برایش باقی نمانده، اقدامات خود را بر اساس یک برنامه انجام دهد.

 

اما اصلی‌ترین موضوع شاید این باشد که شاید احمدی‌نژاد بتواند با سخنانش قدری معترضان وضع موجود را مصمم‌تر کند اما این به آن معنا نیست که او امکان بهره‌برداری از این وضعیت را داشته باشد. چرا که در نظر هر آنکسی که معترض وضع فعلی است، احمدی‌نژاد خود یکی از اساسی‌ترین عناصری است که در شکل‌گیری این موقعیت برای کشور نقش داشته و هم‌اکنون باید پاسخگوی اقدامات خود باشد نه طلبکار.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------