ربیعی: مستندات حرف‌هایم در جلسه استیضاح را به دادگاه می‌دهم/ شفافیت، آبرو دادن به نظام است



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , ربیعی
وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام خبر پیگیری حواشی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی گفت: من از این فرصت استفاده خواهم کرد و شخصا مستندات موجود را به دادگاه ارائه خواهم داد تا پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شود. 

به گزارش ایلنا، علی ربیعی وزیر سابق تعاون ، کار و رفاه اجتماعی عصر دیروز با حضور در میان جمعی از فعالان رسانه‌ای ضمن تبریک روز خبرنگار با اشاره به حواشی جلسه چهارشنبه مجلس شورای اسلامی گفت: افشاگری را یک پدیده مارکسیستی می‌دانم. اگر روز استیضاح به حرمت آقای پزشکیان تعرض نمی‌شد، دراین حد هم دست به افشاگری نمی‌زدم.

 

وی افزود: استیضاح می‌تواند یک پارادایم در ساختاری سیاسی کشور باشد. ما باید عدم‌شفافیت را برداریم و محکم بایستیم؛ چراکه با تداخل‌های موجود فضایی ایجاد می‌شود که انجام کارها را سخت می‌کند.

 

ربیعی خاطرنشان کرد: فضایی فسادآمیز در حال پیش رفتن است و ما باید فرصت پیش آمده را دنبال کنیم.

 

وی با اعلام خبر پیگیری حواشی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی گفت: من از این فرصت استفاده خواهم کرد و شخصا مستندات موجود را به دادگاه ارائه خواهم داد تا پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شود. معتقدم افشاگری آبرو بردن است ولی شفافیت آبرو دادن به نظام است.

 

ربیعی با اشاره به کنایه روز گذشته‌اش که خطاب به لاریجانی و نقش وی در استیضاح منتشر شده بود، گفت: اخیرا نامه‌ای به آقای لاریجانی نوشتم که منتشر نکردم. معتقدم استیضاح بنده اثر خود را در جامعه گذاشت، درست است که ما در ظاهر پیروز نشدیم. برخی مواقع افراد صدمه می‌بینند اما زیان نمی‌بینند. من هم از این حواشی صدمه دیدم اما قطعا دچار خسران نشدم، جامعه هم در این میان سود برد.

 

وی گفت: چاره‌ای نداریم؛ باید مسیری را که آمده‌ایم برای خاصیت اجتماعی‌اش ادامه دهیم، کار رسانه‌ها باعث شد استیضاح روز چهارشنبه در کل کشور مهم شود و دو قطبی سالم و ناسالم ایجاد شد.

 

عضو سابق کابینه دولت دوزادهم با انتقاد از رفتارهای برخی نمایندگان علیه پزشکیان در جلسه روز استیضاح گفت: افرادی مثل پزشکیان نباید از دست بروند. شاید حواشی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی نقطه عطفی باشد تا اصلاحات ساختاری شروع شود .

 

ربیعی اعلام کرد: من در مسیر مبارزه با فساد که شروع کرده‌ام قطعا از مسئولان امر خواهم خواست که درمرحله اول از خودم شروع کنند و هر حاشیه و ادعایی مطرح است، هم در مورد بنده و هم در مورد افرادی که نامشان را در جلسه روز استیضاح بردم و افرادی که نام آنها را نبردم و مستنداتی علیه آنها دارم در یک شعبه مورد رسیدگی قرار دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------