آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

فرماندار بویراحمد: درباره سخنرانی احمدی‌نژاد در یاسوج تصمیم‌گیری نشده



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , سخنرانی احمدی‌نژاد
فرماندار بویراحمد، صدور مجوز برای سخنرانی محمود احمدی‌نژاد رییس‌جمهور سابق در یاسوج را مربوط به زمانی دانست که رییس دولت‌های نهم و دهم قصد سخنرانی در این شهر داشته باشد.

به گزارش ایلنا ، شاهرخ کناری در نشستی با رسانه‌ها در مجتمع جهانگردی گفت: نمی‌توان الان بگویم آیا برای سخنرانی رییس‌جمهور سابق در یاسوج مجوز صادر می‌شود یا خیر و به‌نظرم باید در آن زمان خاص تصمیم‌گیری برای این موضوع کرد.

 

وی با بیان اینکه تاکنون درخواستی برای سخنرانی احمدی‌نژاد در یاسوج به فرمانداری داده نشده، اظهارداشت: اگر قرار باشد احمدی‌نژاد در یاسوج سخنرانی کند باید همان زمان برای صدور مجوزها تصمیم گیری کرد.

 

فرماندار بویراحمد در ادامه از شروع تحرکات انتخاباتی در این شهرستان برای انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی خبر داد.

 

کناری گفت: اطلاعات لازم برخی کاندیداهای انتخاباتی در بویراحمد را رصد کرده و البته تاکنون برخی اطلاعات به دستگاه‌های نظارتی هم ارسال شده است.

 

وی با تاکید براینکه اطلاعات تخلفات این کاندیداها به نهادهای نظارتی ارسال و تذکرات لازم هم داده شده، خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیت انتخاباتی در شرایط کنونی و تازمان خاص خود خلاف قانون محسوب می‌شود.

 

فرماندار بویراحمد باتاکید بر اینکه فعالیت‌های غیرقانونی نامزدهای احتمالی انتخابات در این شهرستان در هیات اجرایی به دقت بررسی می‌شود، ادامه داد: احتمال ردصلاحیت این نامزدها در هیات اجرایی در صورت ادامه روندهای خلاف قانون وجود دارد.

 

کناری از کاندیداهای احتمالی انتخاباتی در شهرستان بویراحمد خواست از هرگونه فعالیت غیرقانونی انتخاباتی خودداری زیراکه هیات اجرایی فرمانداری براساس مستندات با تخلفات این نامزدها برخورد خواهد کرد.

 

وی گفت: البته تا الان تخلف قانونی از سوی کاندیداهای احتمالی انتخاباتی در شهرستان بویراحمد مشاهده و گزارش نشده است.

 

فرماندار بویراحمد تاکیدکرد که تذکرات لازم در این ارتباط به نهادهای نظارتی بر انتخابات داده شده است.

 

کناری همچنین به برخی محرومیت‌های شهرستان بویراحمد و کمبود اعتبارات در این شهرستان اشاره و اظهارداشت: متاسفانه خیلی از مدارس این شهرستان فاقد سرویس بهداشتی مناسب هستند.

 

وی گفت: شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان بویراحمد واقع شده و از سویی میزبان گردشگران و مسوولان مملکتی بوده و باید اعتبارات ویژه‌ای برای این شهرستان درنظر گرفته شود.

 

مسوول ارشد اجرایی فرمانداری بویراحمد با گله‌مندی از تقسیم اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه استان، خاطرنشان کرد: توقع ما از نوروزی رئیس سازمان بودجه استان این بود که نگاه عادلانه‌ای به تقسیم بودجه استانی می‌داشت. ما وظیفه داریم از حق شهرستان بویراحمد دفاع کنیم و رئیس سازمان برنامه و بودجه را مثل برادر خود دوست داریم اما در تقسیم اعتبارات استانی برای شهرستان بویراحمد گله‌مند هستیم.

 

وی با تشریح برخی آمارهای بودجه‌ای در سال‌جاری ادامه داد: سهم بویراحمد برای ارتقای شاخص‌ها تنها پنج میلیارد تومان بوده و این درحالی است که سهم شهرک‌های صنعتی در شهرستان های نفت‌خیز از همین محل شش میلیارد تومان است.

 

فرماندار بویراحمد گفت: از یک‌سوم اعتبارات سهم نفت نیز این اعتبارات در ارتقای شاخص‌ها بخشی هم به شهرستان‌های نفت‌خیز استان تخصیص داده شد که انتظار داشتیم این سهم به شش شهرستان غیرنفتی داده می شد.

 

کناری به فعالیت‌های صورت گرفته در پروژه های عمرانی شهرستان بویراحمد هم اشاره و اظهار داشت: در بخش گردشگری بیش از ۸۰ مییلیارد تومان پروژه در حال اجرا داریم.

 

وی گفت: تله کابین یاسوج، پارک آبی، هتل چهار ستاره و موزه یاسوج با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد و چندین پروژه بوم‌گردی عشایری و روستایی از جمله پروژه های شاخص در بخش گردشگری شهرستان بویراحمد است.

 

فرماندار بویراحمد از انعقاد قرارداد جاده‌ای شهری و روستایی شهرستان بویراحمد با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هم خبرداد و اطهارداشت: محور بابامیدان _ یاسوج _ سمیرم بیش از ۷۰ میلیارد تومان ، یاسوج _ شیراز ۴۰ میلیارد تومان و یاسوج _ اقلید چهار میلیارد تومان انعقاد قرارداد شده است.

 

فرماندار بویراحمد از به بهره برداری رسیدن فاز اول تصفیه خانه آب آشامیدنی یاسوج با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان هم خبرداد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------