آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

محسنی‌اژه‌ای: اتهام متوجه احمدی‌نژاد است



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,محسنی‌اژه‌ای
سخنگوی قوه قضاییه به اظهارات اخیر محمود احمدی‌نژاد درباره کناره‌گیری از ریاست جمهوری واکنش نشان داد. 

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی  مبنی براینکه در یکی دو روز گذشته آقای احمدی نژاد  ویدیویی منتشر کرد که در آن روسای قوای سه گانه را مسوول ایجاد وضعیت نامطلوب کشور دانست و خواستار کناره گیری آقای روحانی شد با این ادعا که ملت او را قبول ندارند.  آیا احمدی نژاد احیانا با بیان این طور مطالب مرتکب جرمی شده است؟ گفت: بله اتهامی متوجه وی هست زیرا جنبه عمومی دارد. او به کسی گفته برو. آن فرد هم کنار نمی‌رود و چیز سختی نیست و نباید به این چیزها توجه کرد. هنوز اتفاقی در این پرونده رخ نداده است.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه هفته گذشته معاون سابق بانک مرکزی دستگیر شد ایا دستگیری افراد دیگری مثل  رییس سابق بانک مرکزی در دستور کاراست یا خیر؟ گفت: دستگیری زمانی است که اتهامی متوجه کسی شود و اگر هم  اتهامی  متوجه شان نباشد گاهی برای ادای توضیحات باید بیایند تا یکسری توضیحاتی را بدهند. فردی که نام بردید تا این لحظه به عنوان مطلع و شاهد نیاز به احضارش مطرح نشده است و تا کنون وی احضار نشده است. بازداشت هم با توجه به عدم احضار مطرح نیست.

 

وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی براینکه حدود یک ماه از صدور کیفرخواست پرونده  مشایی و چند ماه از بازداشت وی می گذرد و هنوز زمان رسیدگی به این پرونده تعیین نشده است ایا علت خاصی دارد؟ گفت: نه هنوز وقت دادگاه تعیین نشده و اشکالاتی وجود داشت که قرار بود با دادسرا صحبت کنند تا آن را مرتفع کنند. مجددا  پیگیر این موضوع می شوم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------