آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

دلواپسان داخلی و دولت ایالات متحده دو روی یک سکه هستند/ جهانگیری به دنبال تزریق امید به جامعه است



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,جواد امام
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سخن معاون اول رییس‌جمهور در خصوص ترمیم رابطه اصلاح طلبان با حاکمیت بازتاب درخواست جامعه و نیاز کشور بوده که در مقطع کنونی بیش از پیش نیازمند انسجام ملی برای مقابله با تهدیدات خارجی است. 

جواد امام در گفت‌وگو با ایلنا با تاکید بر صحبت‌های علی مطهری که دلواپسان را مسبب بخشی از مشکلات کنونی کشور دانسته بود، گفت: عده‌ای در کشور هستند که از ابتدا نظرشان با دولت همراه نبود و تقابل داشتند. اینها در مقطعی با نام دلواپس با دستاوردهای دولت به تقابل پرداختند و حتی برایشان مهم نبود که این مخالفت نه تنها هزینه به دولت که هزینه به نظام وارد خواهد کرد. 

 

دلواپسان امروز هم به دولت انتقاد می‌کنند و خود را مسبب وضع موجود نمی‌دانند.  دلواپسان داخلی با دولت ایالات متحده دو روی یک سکه هستند. 

 

مدیرعامل بنیاد باران همچنین در پاسخ به این سوال که آیا  از تلاش معاون اول رییس‌جمهور برای ترمیم رابطه اصلاح‌طلبان و حاکمیت مطلع هستید، گفت: اطلاع ما هم در حد شنیده‌ها است. البته آقای جهانگیری همواره دنبال تزریق امید به جامعه هستند و فکر می‌کنم این صحبت هم بیشتر بازتاب درخواست جامعه و نیاز کشور بوده که در مقطع کنونی بیش از پیش نیازمند انسجام ملی برای مقابله با تهدیدات خارجی است.  

 

وی افزود: در شرایط کنونی هیچ عاملی بیشتر از صحبت از خودی و غیر خودی کردن و عدم تحمل سخن آنهایی که دل در گرو این کشور دارند و نگران آینده هستند باعث ضربه خوردن به کشور نخواهد شد اما متاسفانه نشانی هم از تحقق آشتی و انسجام ملی دیده نمی شود.  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------