آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

خرم: رئیس دوران اصلاحات همیشه با مردم صادق بود/ باید واقعیات را به مردم گفت



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , خرم
احمد خرم، وزیر دولت اصلاحات معتقد است که اصلاح اصلاحات شعار خوبی است اما نباید مانند یک برکه ساکن باشد. او همچنین گفته‌است.هویت اصلاح طلبانه باید در همه امور و فعالیت‌ها نظیر انتخابات، تعیین دولت و توزیع قدرت حفظ شود و ائتلاف در این باره بی معناست. 

 به گزارش جماران ؛احمد خرم، وزیر دولت اصلاحات معتقد است که اصلاح اصلاحات شعار خوبی است اما نباید مانند یک برکه ساکن باشد. او همچنین گفته‌است.هویت اصلاح طلبانه باید در همه امور و فعالیت‌ها نظیر انتخابات، تعیین دولت و توزیع قدرت حفظ شود و ائتلاف در این باره بی معناست.

 

احمد خرم، وزیر دولت اصلاحات در مورد اصلاح  اصلاحات گفت: اصلاح در اصلاحات، شعار خوبی است و اصلاحات نباید مانند یک برکه ساکن باشد. بلکه باید هر روز نوآوری داشته و شعارهایی جدید مطرح کند، چالش ها را دقیق تر احصاء کرده و راهکارهای وسیع تر و علمی تر ارائه دهد. ولی در مجموع نباید یک موضوع را فراموش کرد و آن یک نگاه ملی به مسائل و ضرورت های کشور است.

 

اصلاح طلبان باید صدای توقعات و انتظارات مردم باشند

 

او افزود: منافع ملی باید خط قرمز اصلاحات باشد. در برخی مقاطع در این زمینه لغزش هایی وجود داشته است. دوم اینکه هویت اصلاح طلبانه باید در همه امور و فعالیت‌ها نظیر انتخابات، تعیین دولت و توزیع قدرت حفظ شود و ائتلاف در این باره بی معناست. ائتلافی هم اگر بخواهد در جریانات سیاسی و اجتماعی صورت گیرد، باید با حفظ هویت اصلاح طلبانه باشد. مسأله بعدی این است که آقای خاتمی به عنوان رهبر اصلاحات، در طول زندگی اجرایی و سیاسی خود با مردم صادقانه برخورد کرده و پاسخگوی و صدای انتظارات و توقعات مردم بوده است.

 

خرم همچنین ادامه داد: اصلاح طلبان باید صدای توقعات و انتظارات مردم باشند. متاسفانه این روزها به نظر می رسد که آنها از توقعات و انتظارات مردم عقب افتاده اند. لذا باید گام های خود را سریع تر برداشته و مشکلات مردم را مطرح و واقعیت ها را به مردم بگویند. متاسفانه آمار و ارقام و تصمیمات اشتباه، جامعه را به بحران جدی رسانده است. باید واقعیت ها را به مردم گفت. ما اولین گامی که می توانیم در جهت بازگشت اعتماد از دست رفته مردم نسبت به حاکمیت برداریم، این است که بزرگترین خلاف شرع که همان دروغ یا نگفتن واقعیت به مردم است را انجام ندهیم.

 

او در بخش دیگری از این مضاحبه گفت: بزرگترین خطا و گناه حاکمان، بی صداقتی با مردم است. مردم وقتی می شنوند که در دوماه گذشته 5 الی 6 درصد تورم وجود داشته و با گوشت و پوست خود تورم بالای 20 درصد را حس می کنند، اعتمادشان از دست می رود. باید واقعیت ها را به مردم گفت. اینکه چرا نرخ ارز ناگهانی در ظرف 4 ماه، از سه برابر تجاوز می کند یا چرا قیمت سکه سه برابر می شود؟ واقعیت چیست؟ چرا واقعیت را به مردم نمی گویند؟

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------