آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

معاون اول رییس‌جمهور: کاهش آثار تحریم‌ها مهمترین اولویت فعلی دولت است



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,معاون اول رییس‌جمهور
معاون اول رییس‌جمهور اداره مطلوب کشور و جلوگیری از آسیب رسیدن به زندگی مردم در شرایط تحریم را مهمترین اولویت دولت دانست. 

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری در جلسه دیدار جمعی از کارشناسان جوان اقتصادی افزود: باید با ایجاد ساز و کارهای کارآمد برای اداره کشور به نحوی عمل کنیم که زندگی مردم و فعالیت بنگاههای اقتصادی دچار آسیب نشود.

 

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه آمریکاییها با ایجاد اتاق فکر و گروه اقدام برای اعمال تحریم علیه ایران، بر لزوم برنامه ریزی دقیق و واکنش بموقع برای مهار تحریم ها تاکید کرد و افزود: باید در مقابل اقدامات آمریکا برنامه هایی را به اجرا بگذاریم که کمترین فشار و آسیب بر اقشار مختلف جامعه به ویژه طبقات ضعیف وارد شود.

 

جهانگیری با اشاره به اینکه دولت از نقد عالمانه و کارشناسی سیاست های اقتصادی خود استقبال می کند، تاکید کرد: من بعنوان معاون اول رییس جمهور باید از سیاست های دولت حمایت کنم در عین حال آمادگی لازم برای اصلاح مستمر سیاست های اقتصادی دولت وجود دارد تا با تقویت نقاط قوت سیاست ها و برطرف کردن نقاط ضعف بر کارآمدی سیاست های اقتصادی دولت بیافزائیم.

 

رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از کارشناسان اقتصادی حاضر در جلسه خواست با بکارگیری همه توان و ظرفیت علمی خود راهکارهای عملی و قابل اجرا و عملیاتی در جهت مهار تحریم ها و اداره هر چه بهتر کشور تدوین کنند و راهکارهای پیشنهادی برای مدیریت کشور در شرایط تحریم را به دولت ارائه دهند.

 

در این جلسه که دبیر هیات دولت و رییس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز حضور داشتند، برخی از راهکارها برای مهار تحریم و کاهش آثار منفی آن بر اقتصاد کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------