آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

پزشکیان: فقط رئیس‌جمهور مقصر مشکلات امروز نیست/ افراد دیگری هم باید پاسخگو باشند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , پزشکیان
نائیب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آیا مقر مشکلات امروز کشور رئیس‌جمهور است؟ قوانین و مقررات ما مشکلی ندارد؟ افراد دیگری هم در کشور وجود دارند که باید پاسخ دهند. 

مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با ایلنا، درباره رفتار برخی در امضای سوال از رئیس‌جمهور و این‌که عنوان می‌کنند کسانی که سوال از رئیس‌جمهور را امضا می‌کنند طرف مردم هستند و آن کسانی که امضا نکرده‌اند به اصطلاح غیر مردمی‌اند،‌ گفت: با این مرزبندی‌ها مخالفم، معتقدم عوامل این گرفتاری‌های امروز همین حرف‌هایی است که می‌زنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: با این رفتارها و تصمیم‌هایی که می‌گیریم، سیستم و حاکمیت را با چالش روبرو می‌کنیم و بعد می‌گوییم چرا این چالش را داریم،‌ برای این‌ است که خودمان این تصمیمات را گرفته‌ایم!

 

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزیر کار گفت: به طور مثال وزیر کار را استیضاح کردند، شما خیال می‌کنید یک فرد بهتر خواهد آمد؟ قبلا هم گفته‌ام به طور قطع و یقین فرد بهتری را نمی‌توانند بیاورند.

 

وی ادامه داد: اگر وزیر جدید آمد و مشکل حل نشد چه؟ او را هم می‌خواهند استیضاح کنند؛ خب استیضاح کنند و باز هم وزیر عوض کنند، آیا مشکل حل می‌شود؟ آیا مشکل بیکاری وزیر کار بود؟ مگر مسائلی که در کشور وجود دارد به وزیر کار مربوط می‌شود؟ مگر مقصر مشکلات امروز رئیس‌جمهور است؟

 

پزشکیان ادامه داد:‌ سوال این‌جاست آیا در حال حاضر همه قوانین، سیاست، مقررات، نوع گفت‌وگو و تعامل ما بی نقص است؟ افراد دیگری هم در کشور وجود دارند که باید پاسخ دهند.

 

نماینده مردم تبریز تاکید کرد: این ذهنیت مردمی و غیر مردمی درست نیست، چه کسی گفته کسانی که من مردم خطاب‌شان می‌کنم مردم هستند؟ چرا به آن‌هایی که ما را قبول ندارند، نمی‌گویم مردم؟ مگر مردم همان چهار نفری هستند که دور خودمان جمع کردیم؟

 

پزشکیان خطاب به برخی از مسئولان و نمایندگان گفت: بیایید شاخصه مردمی قرار دهیم و زندگی خودمان را با آنان مقایسه کنیم و ببینیم مثل آنان زندگی می‌کنیم یا خیر؟ با شعار دادن که نمی‌شود کار را پیش‌برد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------