آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

واکنش مطهری به سوال از رئیس جمهوری/ اگر برگه می‌آوردند، شاید امضا می‌کردم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , مطهری
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره انتقاد از نمایندگان تهران که چرا سوال از رئیس‌جمهور را امضا نکردند، گفت: اگر برگه می‌آوردند شاید امضا می‌کردم.

 به گزارش ایلنا؛علی مطهری درباره سوال از رئیس‌جمهور و انتقاد برخی از نمایندگان تهران مبنی بر این که چرا  سوال از رئیس جمهور را امضا نکرده‌اند،‌ گفت: اتفاقا اولین کسی که در مجلس دهم سوال از رئیس‌جمهور را مطرح کرد، من بودم و شروع کردم .

 

نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از رئیس‌‌جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری سوال کردم، آقای وقفچی قضیه را دنبال کردند اما آن سوال از حد نصاب افتاد.

 

علی مطهری

 

وی ادامه داد: بعدها دوباره برای سوال از رئیس‌جمهور امضا جمع شد که مانند دفعه قبل از حد نصاب افتاد. بار سوم هم سوال مطرح کردند ما امضا نکردیم.

 

مطهری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چرا این‌بار سوال از سوی نمایندگان تهران امضا نشد،‌ بیان کرد: این افراد خودشان دنبال سوال بودند و آن را پیگیری می‌کردند و بین خودشان امضا جمع کردند و ممکن است به مابقی نمایندگان آن را ارائه نکرده باشند.

 

وی در پاسخ به سوال دیگری که اگر نامه سوال از رئیس‌جمهور را برای شما می‌آوردند امضا می‌کردید یا خیر ، گفت: بله، شاید امضا می‌کردم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------