آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

رییس جمهور شاید نتواند برخی مسائل را به صورت شفاف بیان کند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,حمید گرمابی
یک عضو فراکسیون امید گفت: شرایط فعلی کشور شرایط خاصی بوده و دست رئیس جمهور نیز بسته است و شاید نتواند برخی مسائل را به صورت شفاف بیان کند.

حمید گرمابی در گفت‌وگو با ایسنا  در خصوص سوال از رئیس جمهور در مجلس، اظهار کرد: فضای مجلس در این خصوص مثبت است و اغلب افرادی که امضا کردند به دنبال این هستند که مشکلات خود را از زبان رئیس جمهور بشنوند و امیدوارم این جلسه برای شرایط فعلی کشور مفید باشد.

 

وی بیان کرد: افرادی که نامه سوال از رئیس‌جمهور را امضا کردند و مربوط به جناح اصولگرایان هستند، خودشان تقاضا کردند که باید جلسه در آرامش و به صورت منطقی برگزار شود. امیدوارم که قصد همه افراد در این جلسه تنها روشن شدن یک سری مباحث باشد و جلسه آرامی داشته باشیم اما همواره تعدادی هستند که فضا را پر تنش می‌کنند.

 

گرمابی افزود: امیدواریم این افراد نیز به حرمت ریاست جمهوری و شرایط فعلی کشور تلاش کنند که جلسه پرتنش نبوده و آرام باشد تا مشکلاتی که مورد سوال است، بررسی و راهکاری برای آن ارائه یا روشن‌تر و شفاف‌تر شود که بعدا بتوان برای آن راهکاری ارائه داد. امیدوارم نتایج این جلسه در شرایط فعلی بتواند کمک حال دولت و مسئولین اجرایی باشد.

 

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط فعلی شرایط خاصی بوده و دست رئیس جمهور نیز بسته است و شاید نتواند مسائلی را بیان کند زیرا این جلسه برای تمام دنیا پخش شده و دوست و دشمن آن را می‌شنوند که شاید بخواهند از آن سوءاستفاده کنند.

 

وی ادامه داد: قطعا این ملاحظات وجود داشته و ایشان نیز به این امر توجه دارند البته تا حدی نیز روشن‌سازی و شفاف‌سازی لازم است زیرا مردم اگر مسائل در حدی که مشکلی ایجاد نکند، برای مردم شفاف شود، قطعا آن‎ها نیز پشتیبانی خوبی از دولت خواهند داشت.

 

گرمابی خاطرنشان کرد: دست رئیس جمهور به دلیل مسئله امنیت ملی بسته است و نمی‌تواند به طور کامل تمام مباحث را مطرح کند اما نیاز است تا در حدی که برای عامه مردم روشنگری شود و مردم مشکلات خود را بشنوند، این کار صورت گیرد.

 

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به این دلیل که رئیس جمهوردرصحن مجلس حضور دارند و از ایشان سوال شده و باید پاسخگو باشند، قطعا نسبت به مصاحبه عمومی که در تلویزیون انجام دادند، مباحث را بیشتر و شفاف‌تر روشن خواهند کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------