آخرین اخبار سیاسی

روابط ایران و پاکستان ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

نتایج ناملموس سفر رئیسی به پاکستان؛ استفاده از عبارات کلی درباره خط لوله خبرساز و وظیفه این کشور برای امنیت مرزها

ایران و پاکستان سه ماه بعد از تنش مرزی به وجود آمده بین دو کشور، در بالاترین سطوح سیاسی دیدارهایی را برنامه‌ریزی کردند و ابراهیم رئیسی…

قاسمی: از هیچ منبع موثقی در دولت فرانسه خبر محدودیت سفر دیپلمات‌هایشان را دریافت نکرده‌ایم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , قاسمی
سخنگوی وزارت خارجه با بیان این که روابط ایران و اروپا مخالفان و دشمنانی دارد که باید هوشیار بود، گفت: از هیچ منبع موثقی در دولت فرانسه خبر محدودیت سفر دیپلمات هایشان را دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، بهرام قاسمی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص ادعای مطرح شده توسط یکی از خبرگزاری‌های خارجی مبنی بر این که دولت فرانسه سفرهای غیر ضروری دیپلمات های خود به ایران را محدود کرده است، اظهار داشت: من در هیچ جا و از هیچ منبع موثقی از سوی  دولت فرانسه چنین اخباری را دریافت نکرده‌ام و اصولا هم هیچ گونه ضرورت و  دلیلی برای اخذ چنین تصمیمی توسط وزارت خارجه فرانسه نمی بینم.

 

وی افزود: البته می‌دانم که روابط ایران و اروپا و به خصوص ایران و فرانسه بدخواهان و معاندینی دارد که گاهی در یک اقدام روانی سعی بر اثر گذاری منفی  بر این روابط داشته و دارند و باید همواره در قبال این نوع تحرکات هوشیاری لازم را دارا بود. از سوی دیگر اصولا سفرهای دیپلماتیک در حیطه اختیارات دولت‌هاست که می‌توانند به دیپلمات های خود اجازه انجام ماموریتی را بدهند یا ندهند؛ بنابراین این ادعای مطرح شده در برخی  از رسانه‌ها در این برهه از زمان جای تامل دارد.

 

  ادامه  دارد... 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------