آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

روایت بلومبرگ از جزییات حمله اسرائیل به ایران

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که مقام‌های اسرائیلی روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده دست به «اقدام…

کامران: کاسه‌ای زیر نیم‌کاسه است/ برخی نمایندگان حتما ریگی به کفش دارد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,کامران
نماینده مردم اصفهان درباره تحقیق و تفحص از مجلس شورای اسلامی گفت: هیأت رئیسه و کمیسیون برنامه و بودجه جسارت این کار را ندارد. چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه‌ هست؟ 

حسن کامران درباره طرح تحقیق و تفحص از مجلس شورای اسلامی و برزمین ماندن این تحقیق و تفحص گفت: متاسفانه کمیسیون برنامه و بودجه و هیأت رئیسه مجلس این جسارت را ندارد درهای تحقیق و تفحص را باز کند.

 

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه بسیار اصرار کردیم که این در بسته گشوده شود، عنوان کرد: به نظر می‌رسد اشکالاتی در کار است که مانع رسیدگی به این تحقیق و تفحص می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: جالب است که مجلس از قوه قضائیه،‌ دولت و وزرا انتقاد می‌کند اما به خودمان که می‌رسیم کاملا خلاف آئین‌نامه دست به عمل می‌زنیم.

 

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی با اشاره به وظایف مجلس، عنوان کرد: چگونه است که نمایندگان می‌توانند از یک وزیر سوال و او را استیضاح کنند،‌ از سایر نهادها تحقیق و تفحص کنند اما نوبت به خودش که می‌رسد، اینگونه نیست در حالیکه مجلس باید خود پیش قدم باشد.

 

وی تاکید کرد: رسانه‌ها باید از کمیسیون برنامه و بودجه و هیأت رئیسه بخواهند که سرانجام این تحقیق و تفحص چه شد؟ چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه‌ هست؟

 

کامران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا نمایندگان با شفاف‌سازی‌ مخالف هستند و حتی در جریان پاسخ رئیس‌جمهور به سوالات نمایندگان رأی به اعلام نتایج آرا ندادند، گفت: هرکسی طرفدار شفاف‌سازی نیست حتما ریگی به کفش دارد، اگر این کار صورت گیرد حقه ‌ازی کمتر می‌شود، و اگر این کار را نکنیم نفاق بیشتر می‌شود.

 

 ایسنا  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------