آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

اعضای مجمع تشخیص شامل قانون منع به کار گیری بازنشستگان نمی شوند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , بازنشستگان
تمام کسانی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند، یا بازنشسته هستند و یا خارج از مجمع شاغل هستند؛ چراکه عضویت در مجمع شغل محسوب نمی شود. 

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عضویت در مجمع تشخیص شغل نیست که اعضای فعلی آن شامل قانون منع به کار گیری بازنشستگان شوند.

 

غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به شایعاتی که در فضای مجازی مبنی بر بازنشستگی برخی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان مطرح شده، اظهار کرد: جدا از اینکه اعضای حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام انتصاب می‌شوند؛ باید گفت ما در مجمع تشخیص مصلحت نظام جلسه می‌گذاریم و شاغل نیستیم.

 

وی ادامه داد: این‌طور نیست که تمام وقت خود را در مجمع صرف کنیم یا به صورت نیمه وقت در مجمع مشغول به کار باشیم؛ بلکه در این نهاد جلسه برگزار می کنیم .

 

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین گفت: تمام کسانی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام هستند، یا بازنشسته هستند و یا خارج از مجمع شاغل هستند؛ چراکه عضویت در مجمع شغل محسوب نمی شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------