پاسخ وزارت نفت به نماینده نجومی بگیر:اگر مایل باشیدفیش حقوق27میلیونی تان را منتشر می کنیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,وزارت نفت

 

وزارت نفت در واکنش به اظهارات جدید هدایت‌الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس توضیحاتی را به روزنامه شرق ارسال کرده است. این توضیح به دنبال آن است که خادمی حقوق 27میلیونی را نادرست و عدد صحیح را 20میلیون دانسته بود.

 

در بخشی ازتوضیح وزارت نفت آمده است:

آقاي هدايت خادمي، عضو محترم كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي، پس از پاسخ وزارت نفت به اظهارات اخيرشان، در گفت‌وگو با روزنامه «شرق» منكر دريافت فيش حقوق 27‌ميليوني خود شده و مدعي شده‌اند ماه‌هاست كه حقوق نگرفته و با ارث پدري روزگار مي‌گذرانند. البته ايشان در دوره مديريت شركت حفاري شمال هم مدعي شده بودند حقوقي بابت اين مسئوليت دريافت نمي‌كنند. ما از ميزان تمكن و ارث پدري ايشان اطلاعات چنداني نداريم و ترجيح مي‌دهيم باور و پذيرش اين ادعاي جناب خادمي را كه في‌سبيل‌الله مشغول‌اند و از ارث پدري ارتزاق مي‌كنند، به افكار عمومي واگذار كنيم؛ اما چنانچه مايل باشند حاضريم فيش حقوقي‌شان را حداقل از باب يادآوري در اختيار خودشان قرار دهيم. 

 

اما در مورد برخي ادعاهاي ديگر آقاي خادمي بايد گفت همه پرسنل وزارت نفت كه در خارج از تهران ساكن هستند، در صورت انتقال به تهران مشمول اسكان در آپارتمان‌هاي آ.اس.پ نمي‌شوند و چنانچه مشمول شوند، بايد در موعد مقرر نسبت به تخليه آن اقدام كنند، نه اينكه مانند ايشان پس از 10 سال و بعد از نامه‌نگاري به اين كار اقدام نمايند. البته وزارت نفت در راستاي صرفه‌جويي از سال گذشته و با دستور وزير محترم نفت نسبت به فروش منازل مسكوني در قالب مزايده اقدام نموده و اكنون ديگر چنين امكاني براي كسي در صنعت نفت ميسر نخواهد شد. 

 

ايشان در دفاع از مشي خود گفته‌اند: «در كشورهاي جهان سوم هركس افشاگري كند، در مظان انواع اتهام و برچسب قرار مي‌گيرد». هرچند كه مرور رسانه‌ها نشان مي‌دهد اين جناب آقاي خادمي‌اند كه همواره مشغول اتهام‌زني هستند؛ اما جا دارد يادآور شويم كه يكي ديگر از ويژگي‌هاي كشورهاي جهان سوم اين است كه در آنجا معمولا بايد كمي درباره عملكرد، نيت و احوالات برخي‌ها كه همواره ديگران را متهم به فساد و خيانت مي‌كنند، تأمل نماييم و بپرسيم چرا درباره دوره‌هاي مديريتي و ابهام‌هاي پيرامون خود شفاف‌سازي نمي‌كنند؟ 

 

 

 خبرآنلاین  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------