آخرین اخبار سیاسی

دور جدید طرح حجاب و عفاف  ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

برخوردهای خیابانی در موضوع حجاب؛ بدون‌ برنامه، بی‌قاعده و فاقد تدبیر | «تذکر خاص» به آمران طرح «نور»

دور جدید طرح حجاب و عفاف در میادین و خیابان‌های مهم اغلب شهرهای بزرگ کشور چنان گسترده و پرحاشیه آغاز شد که عده‌ای آن را لشگرکشی خیابانی…

دادگاه تجدیدنظر با استمهال زیباکلام موافقت کرد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,زیباکلام
صادق زیبا کلام از موافقت دادگاه تجدیدنظر با درخواست استمهالش خبر داد. 

صادق زیبا کلام در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: دادگاه بدوی پرونده‌ام در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی در اسفند ماه سال گذشته تشکیل شده بود و در نهایت با رای دادگاه بدوی، به  18 ماه حبس و دو سال محرومیت اجتماعی محکوم شدم که به این رای اعتراض کردم.

 

وی افزود: پس از ارسال پرونده به دادگاه تجدیدنظر، امروز جلسه رسیدگی به پرونده ام در شعبه 36 تجدیدنظر دادگاه انقلاب راس ساعت مقرر تشکیل شد.

 

زیباکلام اضافه کرد: اولین سوال قاضی این بود که چرا وکیل معرفی نکردید و من نیز گفتم که نیازی به وکیل ندارم و خودم دفاع می کنم ولی نیاز به زمان دارم تا لایحه دفاعیه را ارایه دهم زیرا دقیقا از مفاد کیفرخواست اطلاع ندارم.

 

وی ادامه داد: نماینده دادستان نیز با این خواسته‌ام موافق نبود زیرا معتقد بود که من  هم در مرحله بازپرسی و  هم  در دادگاه بدوی از مفاد کیفرخواست مطلع شده‌ام. من نیز گفتم حرفتان درست است ولی کیفرخواستم مربوط به مصاحبه ای است که با رادیو آلمان درباره حوادث دی ماه داشتم و همان مصاحبه مبنای شکایت دادستان علیه من شده است که دقیقا خاطرم هم نیست.

 

این استاد دانشگاه اضافه کرد: خوشبختانه قاضی  با درخواست مهلت  موافقت کرد و اجازه داد که لایحه دفاعیه را تنظیم کنم و بر همین اساس جلسه دادگاه به بعد موکول شد؛ البته به من اجازه داده شد که از کیفرخواست نسخه برداری کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------