آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

آیا دست روحانی برای انتخاب وزیر بسته است؟



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,روحانی

در حال حاضر دو وزارتخانه مهم اقتصادی در یکی از بدترین شرایط اقتصادی وحساسیت زمانی با سرپرست اداره می‌شوند و متاسفانه عرصه مقابله با تلاطم‌های بازار بیش از گذشته خالی است!

 

مشكل اساسي دولت براي استفاده از نيروهاي كارآزموده چيست؟ آيا خداي ناكرده رييس دولت قائل به قحط‌الرجال است؟ آيا مديران و كاربلدان وجود دارند ولي در موضوع هماهنگي با شخص رييس‌جمهور دچار مشكل هستيم؟ آيا دستان رييس‌جمهور براي استفاده از نيروهاي باتجربه و توانمند باز نيست؟ علت انفعال و بي‌تحركي دولت هرچه باشد بايد براي مردم توضيح داده شود و تكليف همه روشن شود.

 

دلار بالاي 15 هزار تومان كه تا چندي پيش هرگز به ذهن‌ها خطور نمي‌كرد و سقوط آزاد ارزش ريال تن و جان هر ايراني را مي‌لرزاند و عبور از كنار آن به هيچ‌وجه امكان پذير نيست. اگر اين روند ادامه پيدا كند قطعا شاهد تحولات سياسي غير قابل پيش‌بيني خواهيم بود و دشمنان كشور حداكثر استفاده را از آن خواهند برد. در آن صورت هيچ عذري براي اين همه انفعال از سوي تيم اقتصادي دولت پذيرفته نيست.

 

  اعتماد 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------