آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه: مرزبانان میرجاوه بیهوش و ربوده شدند/ پاسخ دندان شکن می دهیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , فرمانده سپاه
آنها که مطمئن بودند که تا زمانی که رزمنده و مدافع هوشیار و زنده باشند نخواهند توانست به هدف خود برسند، با بیهوش کردن این افراد توانستند آنها را بربایند. 

دشمنان با بیهوش کردن موفق شدند تعدادی از بسیجیان بومی و نیرو‌های هنگ مرزی پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) را بربایند.

 

به گزارش صدا و سیما، فرمانده کل سپاه پاسداران در سفر به سمنان درباره ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور گفت: دشمنان هربار تلاش می کردند با درگیری این برجک و پاسگاه را اشغال کنند ولی با توجه به ناکامی در این زمینه ، این بار با وارد کردن یک نیروی نفوذی توانستند عمل خود را انجام هند.

 

سرلشکر محمدعلی جعفری افزود: آنها که مطمئن بودند که تا زمانی که رزمنده و مدافع هوشیار و زنده باشند نخواهند توانست به هدف خود برسند، با بیهوش کردن این افراد توانستند آنها را بربایند.

 

وی گفت : این عمل ، هنری نیست و ان شاءالله با پاسخ سخت و دندان شکن ما روبرو خواهند شد.

 

فرمانده کل سپاه همچنین ایجاد ناامنی در ایران را هدف مهم دشمنان کشور و در راس آنها آمریکا ، اسرائیل و آل سعود توصیف کرد و گفت : ما از این برنامه ریزی ها و سرمایه گذاری آنها اطلاع داریم ولی با آمادگی ها و تسلطی که وجود دارد ، اکثر این برنامه ریزی ها خنثی می شود.

 

شامگاه دوشنبه 23 مهرماه تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی ( میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت وتبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک های ضد انقلاب ربوده شدند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------