آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

علیرضابیگی: گوشت کیلویی ۷۰۰ هزار تومان قابل انکار است؟ /دولت اشکالات را نمی پذیرد چون توانایی اصلاح ندارد

احمد علیرضابیگی گفت: «دولت باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات خودش استفاده کند تا وقتی انتقاداتی صورت می‌گیرد، آن را حل کند و کارنامه موفقی از…

کرباسچی: آیت‌الله یزدی حتما برای اتهامشان به ما دلیل دارند



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,کرباسچی
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به عبارات مندرج در نامه آیت‌الله یزدی گفت که ایشان حتما برای اتهامشان به ما دلیل دارند. 

 به گزارش ایرنا ؛ رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخشی از نامه به آیت‌الله شبیری زنجانی مدعی شده بود این مرجع تقلید «در کنار برخی افراد مسأله‌دار که برای نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری احترامی قائل نیستند»، قرار گرفته است.

 

غلامحسین کرباسچی که در جلسه دیدار آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی با سیدمحمد خاتمی رئیس‌جمهوری اسبق و چند چهره دیگر حضور داشت، در واکنش به اظهارات آیت‌الله یزدی، به ایرناپلاس می‌‌گوید: ایشان بالاخره هشت سال رئیس قوه قضاییه و قاضی‌القضات بوده‌اند، حتماً از روی عدالت و با ادله صحبت کرد‌ه‌اند.

 

 دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی اضافه می‌کند: ایشان حتماً از روی دلیل و برهان صحبت کرده‌اند، از کارنامه قضایی ایشان همه چیز مشخص است.

 

  کرباسچی تأکید می‌کند: ایشان به‌عنوان فردی که سابقه بالای قضایی داشتند برای اتهامی که به افراد حاضر در آن جلسه زده‌اند حتماً باید دلیل و برهان قاطع داشته باشند.

 

 او توضیح می‌دهد: دیدگاه افراد حاضر در آن جلسه نسبت به نظام جمهوری اسلامی و رهبری انقلاب معلوم است. همه چیز را که نباید به زبان گفت. این افراد ۴۰ سال در نظام بودند و کارنامه مشخصی هم دارند. کارنامه آقای یزدی هم مشخص است. مردم خودشان با توجه به سوابق افراد درباره آنان قضاوت می‌کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------