آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

بعیدی‌نژاد: اتهامات مربوط به دخالت ایران در توطئه‌های احتمالی، برنامه‌ریزی شده است



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , بعیدی‌نژاد
سفیر ایران در لندن با اشاره به ادعای دانمارک درباره دست داشتن ایران در اقدام علیه یک شهروند این کشور، گفت: با توجه به مشارکت ایران و اتحادیه اروپا، شرکای اروپایی ما باید هوشیار باشند.

به گزارش ایسنا، حمید بعیدی‌نژاد در صفحه توییتر خود نوشت: اتهامات مربوط به دخالت ناگهانی ایران در "توطئه‌های احتمالی" به طور عجیبی برنامه‌ریزی شده است.

 

وی با اشاره به "مشارکت ایران و اتحادیه اروپا" خواستار "هوشیاری" شرکای اروپایی ایران شد.

 

سفیر ایران در لندن تاکید کرد که ایالات متحده و مشتریان منطقه‌ای‌اش از آشفتگی ناشی از شکست‌های اخلاقی و سیاسی خود ناامید شده‌اند.

 

به گزارش ایسنا، روز سه‌شنبه(۳۰ اکتبر، ۸ آبان) سرویس اطلاعاتی دانمارک مدعی شد، برخی یا گروهی قصد ترور حبیب جبر، فعال عرب ایرانی را داشته‌اند که در دانمارک زندگی می‌کند.

 

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه روز سه‌شنبه اخبار مغرضانه منتشره در خصوص طرح عملیات نافرجام علیه یکی از مخالفان ایرانی در دانمارک و ادعای انتساب آن به جمهوری اسلامی ایران را قویا تکذیب کرد و آن را در  ادامه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان شناخته شده روابط خوب و رو به گسترش ایران و اروپا در شرایط خاص و خطیر کنونی خواند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------