آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

فرزند کروبی:عامل رئیس جمهورشدن احمدی نژاد،پدر من نبود رئیس دولت اصلاحات بود



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,احمدی نژاد

 

روزنامه اعتماد به نقل از حسین کروبی نوشت:چه ایرادی دارد انتخابات ریاست‌جمهوری سال 84 مورد بررسی و آسیب‌شناسی واقع شود. بررسی شود که آیا عملکرد آقایان خاتمی و کروبی در انتخابات ریاست‌جمهوری آن سال صحیح بوده است یا خیر.

 

 قصد مچ‌گیری یا محاکمه این دو بزرگوار را نداریم که بگوییم آقای کروبی شما اشتباه کردید یا آقای خاتمی که به واسطه برگزاری انتخابات آن سال و حمایت از آقای هاشمی و سپس حمایت و دعوت از آقای معین و همچنین دعوت از آقای مهرعلیزاده برای شرکت در کاندیداتوری، آن اشتباه کردید؛ اما باید مشخص شود که عملکرد آقای کروبی منجر به روی کار آمدن احمدی‌نژاد شد یا عملکرد آقای خاتمی؟ چه ایرادی دارد که مشخص شود کدام یک از این دو بزرگوار باعث رییس‌جمهور شدن احمدی‌نژاد شدند که اکنون تمامی گروه‌های سیاسی اتفاق‌نظر دارند که دوران ریاست‌جمهوری احمدی‌نژاد ضربه بزرگی به کشور زد. تفاوت اصلاح‌طلبان با اصولگرایان در مورد احمدی‌نژاد در آن است که ما معتقدیم احمدی‌نژاد در تمام مدت 8سال به کشور ضربه زد اما اصولگرایان معتقدند که احمدی‌نژاد در چهار سال دوم عوض شد. حال که همگان معتقدند احمدی‌نژاد به کشور ضربه بزرگی زده است، نباید بررسی شود که کدام عملکرد موجب روی کار آمدن احمدی‌نژاد شد؟

 

 ما فقط می‌خواهیم برای آیندگان مشخص شود که چه عاملی سبب شد در سال 84 احمدی‌نژاد پیروز انتخابات شود که به واسطه آن انتخاب کشور تا ده‌ها سال آینده روی خوش به خودش نخواهد دید.

 

 خبرآنلاین  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------