آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

چرا کریمی قدوسی از برملاشدن پولشویی های کلان،آشفته شده است؟



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,کریمی قدوسی

دیروز کریمی قدوسی که مطرح‌ترین چهره سیاسی در طرح مسائل تکذیب شده علیه دولت و وزارت خارجه است، در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس با بیان اینکه «ظریف دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را زیر سؤال برده»، مدعی شد که وزیر خارجه پیش‌تر در یک مرحله استعفا داده و اکنون هم «دیر یا زود به مرز تقدیم استعفایش به دولت و رئیس‌ جمهوری خواهد رسید.»

 

او ظریف را «قهرمان پوشالی» خوانده و گفته که «باید ظریف به عنوان مجرم در اتخاذ اظهارات مختلف علیه امنیت ملی تحت تعقیب دستگاه‌های امنیتی بخصوص دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی قرار گیرد.» کریمی قدوسی کسی است که تابستان امسال با ادعای غیر قابل باور «جمع‌آوری اطلاعات از کف خیابان»، ادعای دوتابعیتی بودن رئیس جمهوری و مقامات دولتی را مطرح کرده بود.

 

حالا سؤال اینجاست او چطور به جای توضیح درباره آن اتهامات تکذیب شده خود که بارها مورد استناد مقامات خارجی قرار گرفته بود، به طرح ادعاهای جدید علیه ظریف پرداخته است؟ کریمی قدوسی ماه‌هاست که توضیح نداده چطور و چگونه اطلاعات فوق محرمانه 210 مدیر دوتابعیتی را به دست آورده است که ادعا می‌کند، از طریق «فراخوان عمومی» و «از کف خیابان» جمع‌آوری کرده است؟

 

با این تفاسیر به نظر نمی‌رسد که استاندارد این دست رسانه‌ها و افراد در تعریف «منافع ملی» و «آتو به دشمن» آنچنان هم عادلانه و منصفانه باشد. این در حالی است که علیرضا رحیمی، عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در کنایه‌ای به ادعاهای کریمی قدوسی در حساب شخصی توئیتر خود نوشت: «نماینده‌ای که به دلیل افشای اسناد طبقه‌بندی وزارت اطلاعات در مجلس هنوز (با توهم مصونیتش) به مراجع امنیتی و قضایی پاسخگو نبوده، برای واقعیتی تلخ در سخنان دکتر ظریف مدعی وی شده است!! ظریف گوشه‌ای از پشت پرده مخالفت‌ها با  FATF و لوایح چهارگانه را عیان ساخته شما چرا برآشفته شده‌اید؟»

 

ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------