آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس/ نعمتی : به مردم اطمینان می‌دهیم مشکلات را رفع خواهیم کرد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , بهروز نعمتی
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی خبر داد. 

به گزارش  ایلنا،‌ بهروز نعمتی در حاشیه جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره این جلسه گفت:‌ براساس مصوبه هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مردان اقتصادی دولت همچون محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس  بانک مرکزی امروز در این جلسه حضور پیدا کردند.

 

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گزارش بسیار مفصلی در خصوص معیشت مردم، مسائل نفت و انرژی، صنعت، معدن، تجارت و گمرک ارائه داد و در اختیار نمایندگان قرار گرفت و یک نسخه از آن به دولت تقدیم شد.

 

وی ادامه داد: از نوبخت و دژپسند در خصوص اقداماتی که در این گزارش ارائه شد، سوالاتی پرسیده شد. بنا بر این گزارش دولت باید به وضعیت معیشت مردم، رفاه کارگران و کارکنان دولت و بهبود وضعیت زندگی افراد آسیب‌پذیر برای مقابله با تحریم‌ها بپردازد و قرار شد کمیته‌ای تحت عنوان مقابله با تحریم‌ها در دولت تشکیل شود.

 

نعمتی خاطرنشان کرد: قرار بر این است کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این مهم را در دستور کارشان قرار دهند و پیگیر باشند.

 

نماینده مردم تهران تاکید کرد: مشکلات قابل حل خواهد بود و با تشکیل این کمیته در دولت قرار است نوع رفتار دستگاه‌های دولتی برای مقابله با تحریم‌ها گزارش شود.

 

وی خاطرنشان کرد‌: با توجه به اینکه تشدید تحریم‌ها از سوی آمریکا روا نیست، ما این اطمینان‌خاطر را به مردم می‌دهیم که دولت، مجلس و قوه قضائیه با مشکلات مقابله و آنها را رفع خواهند کرد.

 

این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی چک‌لیست‌های ارائه شده از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و دولت در این جلسه غیرعلنی گفت:‌ تنها یک گزارش مرکز پژوهش‌های اسلامی که برای آن زحمات زیادی کشیده بودند در این جلسه قرائت شد.

 

وی در خصوص بررسی نوسانات بازار ارز در این جلسه غیرعلنی اظهار داشت: ارز، مسائل بانکی، نحوه توزیع کالا، گمرکات و... از دستور کارهای این جلسه بود.

 

نعمتی در خصوص صحبت‌های نمایندگان مردم در این جلسه عنوان کرد: ۵ نفر از وکلای ملت به قید قرعه به سخنرانی پرداختند و دغدغه‌های مردم را در خصوص گرانی‌ها، بی‌انصافی‌ها و سوءاستفاده‌ها عنوان کردند و از دولت خواستند که برای حل آنها اهتمام ورزند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------