آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رسانه‌های خارجی: اسرائیل به اصفهان حمله کرده است

شبکه فاکس نیوز مدعی شد: نیروی هوایی اسرائیل انجام چندین حمله هوایی به شهر اصفهان را تایید کرد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شبکه فاکس نیوز…

وزیر دفاع: با سرعت از شرایط تحریم عبور می کنیم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,وزیر دفاع
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شرایط امروز کشور را نسبت به قبل از تحریم ها بهتر توصیف کرد و گفت: از شرایط تحریم با سرعت و سهولت بیشتر از گذشته عبور می کنیم. 

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» روز سه شنبه در مراسم افتتاح دانشکده دندانپزشکی ارتش اظهارداشت: دشمن تلاش می کند تا ما نتوانیم از منابع خود استفاده کنیم اما می بینیم که هر روز در کشور کارهای بزرگی در حال انجام است.

 

وی با بیان این که شرایط ما نسبت به قبل از تحریم بسیار بهتر است، ادامه داد: آمریکایی ها در جهان منزوی هستند، آنها می خواستند ائتلاف سازی کرده و کشورهای دنیا را همراه خود کنند که کسی با آنها همراه نشد؛ امروز وجدان های جهانی بیدار شده است.

 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: در سازمان ملل دیدیم که رییس جمهوری آمریکا مورد تمسخر قرار گرفت، وی که قصد داشت ایران را در شورای امنیت محکوم‌ کند، مورد اعتراض قرار گرفت.

 

امیر حاتمی خاطرنشان کرد: ما امروز متکی به توانمندی های بومی هستیم و از این تحریم ها با سرعت و سهولت بیشتری عبور می کنیم.

 

به گزارش ایرنا، دانشکده دندانپزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگ ترین مجتمع دندانپزشکی نیروهای مسلح کشور امروز با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر دریادار حبیب الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش، ایرج حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت و جمعی از مدیران کشوری و فرماندهان نظامی در مجتمع میثاق ارتش در تهران افتتاح شد.

 

به گفته مدیران بهداشت و درمان ارتش این دانشکده به عنوان بزرگترین مرکز بهداشت و درمان نیروهای مسلح به مردم خدمات دهی خواهد کرد.

 

معاون اداره امداد و درمان و اموزش پزشکی ارتش در مراسم افتتاح این دانشگاه گفت: بخش بهداشت و درمان ارتش همچون دیگر بخش های ارتش در حال پیشرفت است.

 

امیر دریادار مصطفی مداح افزود: بهداشت و درمان ارتش در طول تاریخ، یک مرحله بسیار روشن به نام دفاع مقدس در کارنامه خود دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: تجربیات پزشکان ارتش در دفاع مقدس منجر شد که در 25 سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی ارتش تاسیس شود.

 

این فرمانده ارشد ارتش با بیان این که دانشکده های مختلفی در این دانشگاه علوم پزشکی ارتش وجود دارند، گفت: دندانپزشکی ایجاد شده در این دانشگاه به عنوان بزرگترین مرکز دندانپزشکی نیروهای برای کل نیروهای مسلح پزشکان ماهر تربیت خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------