آخرین اخبار سیاسی

حسین علایی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

حسین علایی: تا حاکمیت تغییر معناداری در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی ندهد مشکلات همچنان باقی است؛ بدترهم خواهد شد

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را…

اکرمی: ملت ما به تحریم عادت کرده‌اند/شرایط فعلی را باید جدی بگیریم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , اکرمی
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ما باید به دنبال تولید داخل برویم به خصوص که ظرفیت‌های زیادی داریم و اگر مقداری جدی‌تر باشیم و وضعیت فعلی را جدی بگیریم و از تولید ملی حمایت کنیم و در نهایت اهتمام جدی هم داشته باشیم حتما از پس مشکلات بر می‌آییم.

حجت الاسلام والمسلمین سید رضا اکرمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اولویت‌های کشور در زمان تحریم اظهار کرد: ما در طول این 40 سال بعد از پیروزی انقلاب یا در جنگ یا در تحریم بوده‌ایم و حالا نیز در تحریم همه جانبه قرار گرفتیم.

 

وی افزود: تحریم‌ها از همه جهت بر ما وارد می‌شوند و از جنبه فروش نفت و سایر کالاهایمان نیز تاثیر خود را نمایان کرده‌اند اما هم ملت ما به این شرایط عادت کرده‌اند و هم دشمن قرارش بر همین است.

 

این عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه تحریم‌های همه جانبه به صورت روشنی انجام شده‌اند و آشکارا ملت ما را تحت فشار قرار داده‌اند، اظهار کرد: ما در مورد مصرف، مخصوصا در مورد کالاهای وارداتی باید توجه داشته باشیم که اولویت‌مان در شرایط فعلی این است که آنچه ضروری نیست را مصرف نکنیم و به دنبالش نرویم.

 

اکرمی افزود: ما باید به دنبال تولید داخل برویم به خصوص که ظرفیت‌های زیادی داریم و اگر مقداری جدی‌تر باشیم و وضعیت فعلی را جدی بگیریم و از تولید ملی حمایت کنیم و در نهایت اهتمام جدی هم داشته باشیم حتما از پس مشکلات بر می‌آییم.

 

وی در پایان اظهار کرد: دشمن اگر جدیت ما را ببیند در اهدافش ناکام خواهد ماند همانطور که در به صفر رساندن فروش نفت ایران نیز ناکام بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------