آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

شعار پوپولیستی «یارانه‌ها را چند برابر کنید»‌ شرایط را بدتر می‌کند/ سال آینده تورم مهمان خانه‌های مردم خواهد بود



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,فاطمه حسینی
یک عضو کمیسیون اقتصادی ضمن انتقاد از حرف‌های بعضی از مسئولان سابق کشور گفت: این که عده‌ای مطرح می‌کنند یارانه را چند برابر کنید، بگویند از چه بودجه‌ای باید آن را تامین کرد. 

فاطمه حسینی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره صحبت‌های اخیر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پیشن کشورمان درباره افزایش یارانه‌ها تا چندین برابر گفت: باید از کسانی که چنین پیشنهادهایی را عنوان می‌کنند پرسید از چه منبعی باید این بودجه را تامین کرد؟ صرف بیان چنین صحبت‌هایی مسائل را حل نمی‌کند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه ما می‌دانیم شرایط موجود چیست و اولویت‌های اول کشور چه چیزی باید باشد.

 

وی با اشاره به اینکه تورم در حال رشد گفت:‌ در حال حاضر قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده است باید برای ترمیم این بخش تلاش کنیم.

 

حسینی تاکید کرد: باید به فکر اقشار آسیب‌پذیر باشیم بخصوص اینکه در سال آینده تورم مهمان خانه‌های مردم خواهد بود  و باید تلاش کنیم کسب و کار مردم با خطر کمتری رو به رو شود.

 

وی افزود: در این شرایط مهم است که به سیاست‌های پوپولیستی نپردازیم زیر این شعارها و سیاست‌ها باعث ایجاد موج جدیدی خواهد شد که نه تنها به نفع مردم نیست بلکه کشور را هم بامشکل رو به رو خواهد کرد.

 

این عضو کمیسیون اقتصادی ادامه داد: افرادی که چنین مسائلی را بیان می‌کنند بیایند و بگویند که بودجه این کار از کجا باید تامین شود؛ این اظهارنظرهای غیرکارشناسی منجر به دامن زدن به تورم خواهد شد و معادلات اقتصادی را برهم خواهد زد. 

 

وی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از هرکاری باید به این فکر کرد که چگونه کسری بودجه دولت را جبران کرد .

 

حسینی خاطرنشان کرد: اگر فردی مانند آقای احمدی‌نژاد نظری میدهد بیان کند چگونه کسری بودجه‌ای که در این سالیان انباشت و امروز به این جا رسیده است را باید جبران کنیم؟ و اِلا این که بگویم یارانه را باید چندین برابر کنیم و شعار پوپولیستی دهیم کاری ندارد.

 

وی تاکید کرد: بیان چنین حرف‌هایی خیلی راحت است اما مطرح‌کنندگان آن بدانند ضدمنافع ملی حرف می‌زنند و چنین صحبت‌های غیرکارشناسی فقط و فقط به بدتر شدن شرایط می‌انجامد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------