آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

واعظی: با این مدل یارانه چیزی به کسی نمی رسد



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,واعظی
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور یک بحث مفصلی را راجع به بودجه باز کردند و ابعاد مختلف آن را مورد بررسی قرار دادند که ما چگونه می‌توانیم در بودجه ابعاد مختلف را ببینیم. در این میان تاکید داشتند که وزرا و اعضای کابینه خود را با سازمان برنامه و بودجه هماهنگ کنند.

 به گزارش ایلنا،محمود واعظی ظهر امروز در پایان نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره طرح ساماندهی آموزش عالی گفت: این طرح آماده شده و ما قبل از پایان امسال برای اجرا در سطح کشور آن را ابلاغ خواهیم کرد و آن هم باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های آموزش عالی می‌شود و هم ارتقاء کیفی آموزش عالی را به دنبال خواهد داشت، همچنین با این طرح مجموعه دانشگاه‌های کوچک در ارتباط با دانشگاه‌های بزرگ قرار خواهند گرفت که به صورت همکاری با هم در ارتباط باشند یا اینکه مجموعه دانشگاه‌های کوچک می‌توانند با قرار گرفتن در زیرمجموعه آنها خدماتی را ارائه دهند.

 

وی افزود: با توجه به رهنمودی که مقام معظم رهبری در ارتباط با بودجه سال آینده داشتند، آقای رئیس جمهور یک بحث مفصلی را راجع به بودجه باز کردند و ابعاد مختلف آن را مورد بررسی قرار دادند که ما چگونه می‌توانیم در بودجه ابعاد مختلف را ببینیم. در این میان تاکید داشتند که وزرا و اعضای کابینه خود را با سازمان برنامه و بودجه هماهنگ کنند.

 

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تصریح کرد: به همین جهت یک جلسه مشترکی هم بعد از این رهنمود با توافق آقای رئیس‌جمهور و رئیس مجلس دیروز تشکیل شد که مفصل بین نمایندگان دولت و مجلس جلساتی برگزار شد و امروز هم ادامه دارد و فردا هم جلسه بسیار مهمی داریم که ما امیدواریم بتوانیم آنچه در مورد بودجه مورد  نظر هست را ببینیم. امیدواریم بتوانیم بودجه‌ای بسیار خوب که هم امورات کشور پیش برود و هم رسیدگی به طبقه کارمند و بازنشستگان در آن دیده شود را ارائه دهیم.

 

وی در پاسخ به سوالی درباره ابعاد مختلف لایحه بودجه درخصوص افزایش یارانه‌ها تاکید کرد: بودجه چهارچوبی دارد. شرایط تحریمی شرایط بسیار سختی است.  طبق سبکی که ما الان داریم وقتی نزدیک به ۷۸ میلیون نفر را یارانه می‌دهیم چیزی به کسی نمی‌رسد. در این راستا ممکن است این روشی که ما در دولت یازدهم و دوازدهم پیش گرفته‌ایم که به افراد زیرمجموعه کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی و حتی کسانی در نوبت هستند و شناسایی شده‌اند کمک کنیم و پرداختی‌های  آنان را اضافه کنیم بهتر جواب می‌دهد تا اینکه ما یک رقم کمی را بخواهیم به همه ملت بدهیم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------