آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

نماینده مجلس: راهی جز پیوستن به FATF نداریم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,مهرداد لاهوتی
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس با بیان این که «موضع این فراکسیون موافقت با لوایح چهارگانه FATF بوده است»، تاکید کرد: ایران راهی جز پیوستن به FATF ندارد. 

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فراکسیون مستقلین با لواح چهارگانه FATF موافق بود، دو تا از این لوایح قانونگذاری داخلی و دو تای دیگر کنوانسیون‌های بین المللی بوده که منتظر تعین تکلیف آنها هستیم.

 

وی با اشاره به ارجاع لایحه CFT به مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: به اعتقاد من این سیر باید طی شود شورای نگهبان مغایرت‌های این لایحه را شرح و قانون اساسی را متذکر شد و نهایتا لایحه به مجمع تشخیص ارجاع شد که به اعتقاد من مجمع در این زمینه مصلحت را در نظر خواهد گرفت.

 

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: ما راهی جز پیوستن به FATF نداریم، الان دنیای ۵۰ سال قبل نیست که بخواهیم دور خود دیوار بکشیم بلکه بیش از ۲۰۰ کشور دنیا عضو FATF هستند و اگر می‌خواهیم با دنیا مبادلات اقتصادی داشته باشیم باید موانع عضویت را برداریم.

 

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس در پایان گفت که پیش بینی می‌کند مجمع تشخیص مصحلت نظام با لایحه FATF موافقت کند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------