آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رسانه‌های خارجی: اسرائیل به اصفهان حمله کرده است

شبکه فاکس نیوز مدعی شد: نیروی هوایی اسرائیل انجام چندین حمله هوایی به شهر اصفهان را تایید کرد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ شبکه فاکس نیوز…

قدردانی ابوترابی فرد از تیم‌های والیبال و فوتبال



اخبار,اخبار سیاسی,ابوترابی فرد


اخبار سیاسی - قدردانی ابوترابی فرد از تیم‌های والیبال و فوتبال

نایب رئیس مجلس با قدردانی از تلاش بازیکنان تیم های ملی والیبال و فوتبال کشورمان، گفت: جوانان برومند ایران اسلامی در رویارویی با حریفان خود در جام جهانی و لیگ جهانی عزم و اراده خود را در برابر دیدگان خیره شده جهانیان حوزه ورزش به نمایش گذاشتند.

به گزارش تابناک، محمد حسن ابوترابی فرد در نطق پیش از دستور نشست صبح امروز (یکشنبه یکم تیرماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات ایران با 1+5 گفت: درست در زمانی که تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران  با 1+5 با الهام از اقتدار برآمده از عقلانیت، استقامت و دیانت از آرمان های ملت بزرگ ایران در برابر زیاده خواهی زیاده خواهان جهان با پای‌فشاری بر اصول و حقوق مشروع هسته ای ملت ایران از منافع ملی دفاع می‌نمایند، جوانان برومند و افتخارآفرین ایران اسلامی در رویارویی با حریفان در جام جهانی فوتبال و لیگ جهانی والیبال عظم و اراده دانش و تجربه و هوش و ذکاوت خود را در برابر دیدگان خیره شده حوزه ورزش به نمایش گذاشتند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر گفت: ستارگان والیبال که امروز به عنوان ستارگان لیگ جهانی شناخته می شوند در برابر ایتالیا که یکی از مدعیان لیگ جهانی است در تهران افتخار بزرگی آفریدند و برگ زرین دیگری در والیبال کشور خلق کردند.

وی با اشاره به دیدار شب گذشته تیم های ملی ایران و آرژانتین در رقابت های جام جهانی گفت: جوانان برومند ایران اسلامی در تیم ملی فوتبال کشور با بازی مبتنی بر تفکر و اندیشه و جسارت و شجاعت و برآمده از تکنیک و تاکتیک زیبای خود هنر جوانان برومند ایرانی وارثان هوشمند شهدای عالیقدر را در عرصه جام جهانی فوتبال در رویارویی با تیم مدعی جام جهانی به نمایش گذاشتند.

ابوترابی فرد عنوان کرد: همان طور که ستاره تیم ملی آرژانتین در جام جهانی گفت بازیکنان ما توانستند او و دوستانش را با برنامه، ذکاوت و تیزهوشی کاملا مهار کردند و 90 دقیقه قدرت جوانان هوشمند را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: همان طور که کارشناسان و رسانه های ورزشی جهان گفتند تیم ملی فوتبال کشور در این بازی نباخت بلکه یک گل از داوری دریافت کرد امیدوارم که این جوانان هوشمند همیشه در همه عرصه های گوناگون ورزش و در حوزه های کلیدی فرهنگ و اقتصاد با پیوند دیانت و عقلانیت دانش و ایمان بدرخشند.

اخبار سیاسی - تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------