آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: بازگشت گشت ارشاد کار دولت است؛ وزارت کشور راسا آن را اداره می‌کند

بیگی درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند. در نشست…

واریز پول‌ها به حساب شخصی



اخبار ,اخبار سیاسی, تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت


 اخبار سیاسی - واریز پول‌ها به حساب شخصی

عضو هیات تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور در مجلس با انتقاد از عدم برگزاری جلسات این هیات گفت: بر اساس مدارک پرونده، حساب‌های شخصی برای برخی مدیران باز شده بود و درآمد ستاد حمل‌و‌نقل سوخت به حساب‌های شخصی واریز شده است.

  مهرنوشت؛ امید کریمیان ادامه داد: بر اساس قانون ستاد مدیریت حمل‌ونقل باید یارانه‌ای را که دریافت می‌کرد برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل اختصاص دهد که یارانه موردنظر به حساب‌های شخصی واریز شده و برای اهداف موردنظر تخصیص نیافته است. وی ادامه داد: متاسفانه بدون اینکه نتیجه این تحقیق و تفحص اعلام شود عملا این پرونده مختومه شده است.

 

دی‌ماه91 تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور از سال اول اجرای برنامه چهارم توسعه تا مردادماه 1391 به تصویب رسید اما با گذشت حدود 18 ماه از تصویب این تحقیق و تفحص هنوز نتیجه آن از تریبون صحن علنی مجلس قرائت نشده است.

 

براساس تبصره 8 ماده 214 آئین‌نامه داخلی مجلس، مهلت انجام تحقیق و تفحص 6 ماه از تاریخ صدور ابلاغ اعضای هیات است و درصورت ضرورت با درخواست هیات تحقیق و تفحص و تصویب هیات‌رئیسه مجلس تا 6 ماه دیگر قابل تمدید است. ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور در عمر 6ساله‌اش علي‌اكبر محرابيان و محمد رويانيان را در راس مديريتي خود داشته است. در سال 85 قرار بود 6500 دستگاه اتوبوس از کشور چین خریداری شود که بر اساس گزارشات دیوان محاسبات حتی یک دستگاه از این اتوبوس‌ها وارد کشور نشده است.
 اخبار سیاسی - ارمان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------