آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

بابک زنجانی آزاد شد؟



اخبار,اخبار سیاسی, بابک زنجانی

 

 اخبار سیاسی - بابک زنجانی آزاد شد؟

دادستان عمومی و انقلاب تهران شایعات مطرح شده در خصوص آزادی "ب. ز" را تکذیب کرد.

(ب. ز) دوشنبه 19 دی ماه سال 92 با حکم دادستانی تهران بازداشت و روانه زندان شد.

پیش از دستگیری متهم، 12 تن از نمایندگان مجلس در نامه ای خطاب به روسای قوای سه گانه خواستار برخورد با (ب. ز) شده بودند. در بخشی از این نامه آمده بود (ب. ز) 43 ساله که راست و دروغ، آغاز کار خود را به یکی از مقامات جمهوری اسلامی که به رحمت خدا پیوسته است منتسب می کند امروز به عنوان ثروتمندی همه فن حریف در صحنه های مختلف در جولان است. بر اساس اطلاعات موثق موجود دلایل کافی برای تعقیب این فرد به اتهام قصاص و افساد در دست است.

 در حالیکه متهم مدعی بود بدهی خود را به وزارت نفت پرداخت کرده است تحقیقات قضایی صورت گرفته نشان داد اسنادی که او ارائه کرده است واقعی نیست. سخنگوی قوه قضائیه نیز در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد (ب. ز) در جریان تحقیقات صداقت لازم را ندارد.شناسایی اموال (ب.ز) نیز ادامه دارد و هنوز تمام نشده است.

در حالیکه گفته می شود متهم در سلول انفرادی در اوین به سر می برد، طی روزهای گذشته شایعاتی در خصوص مشاهده (ب. ز) در فرودگاه مهرآباد مطرح شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران با تکذیب این شایعات گفت: هیچ تغییری در وضعیت (ب. ز) ایجاد نشده و وی همچنان در زندان است.

بر اساس آخرین اخبار، بازپرس پرونده با توجه به اینکه تحقیقات کامل نشده است قرار بازداشت (ب. ز) را تمدید کرده است.
 اخبار سیاسی - اقتصاد آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------