آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

این ادعای هسته ای کریمی قدوسی برای ایران دردسرساز می شود؟

نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد. به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته، جواد…

آخرین اخبار از استیضاح فرجی دانا



اخبار,اخبارسیاسی,استیضاح فرجی دانا


 اخبار سیاسی - استیضاح فرجی دانا جدی است

عضو کمیسیون آموزش٬ تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با جدی دانستن موضوع استیضاح وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: تنها راه حل پیش روی فرجی ‌دانا نشست مشترک با رئیس مجلس و برخی از استیضاح کنندگان است.

رضا صابری در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت درباره استیضاح وزیر علوم تحقیقات و فناوری توضیح داد: موضوع استیضاح وزیر علوم تحقیقات و فناوری بسیار جدی است٬ اما در حال حاضر هیأت رئیسه مجلس این استیضاح را اعلام وصول نکرده است.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان تصریح کرد: در راستای رفع مشکلات بین نمایندگان استیضاح کننده و وزیر علوم جلسه ای تدارک دیده شده که مشکلات با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی مورد بحث و دغدغه قرار گیرد و زمانی این مشکل مرتفع می‌شود که جلسه مذکور مثبت و نتیجه‌بخش برگزار شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استیضاح وزیر علوم فقط به موضوع ریاست دانشگاه تهران معطوف نمی‌شود و مباحث دیگری هم مطرح است که دوستان وزارت علومی خود در جریان آن هستند.

وی افزود: به هر حال امیدواریم موضوع استیضاح وزیر علوم در جلسه مشترک با رئیس مجلس برطرف  شده و طرح این استیضاح در هیأت رئیسه اعلام وصول نشود که این موضوع هم بستگی کامل به مثبت برگزار شدن جلسه مذکور دارد.
  اخبار سیاسی - خانه ملت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------