آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: کل تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند/ از جملات رییس کل بانک مرکزی در صداوسیما متاسف شدم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: کل تیم اقتصادی از معاون اول تا سایر اعضای تیم اقتصادی دولت و حتی مشاورین و معاون اقتصادی باید تغییر کنند،…

تخلف در واگذاری معدن سنگ آهن مرکزی بافق



اخبار,اخبارسیاسی,مزایده شرکت سنگ آهن مرکزی بافق


اخبار سیاسی - تخلف در واگذاری معدن سنگ آهن مرکزی بافق

رئیس کمیته معدن و صنایع معدنی مجلس با بیان تخلف در واگذاری معدن سنگ آهن مرکزی بافق،گفت:در مزایده معدن سنگ آهن مرکزی بافق علاوه بر امتیاز بهره برداری، معدن نیز به بخش خصوصی واگذار شده که مجلس برای نحوه واگذاری را بررسی می کند.

داریوش اسماعیلی در گفت و گو با خانه ملت با انتقاد از نحوه واگذاری ها در بخش صنایع معدنی کشور، گفت: در مزایده معدن سنگ آهن مرکزی بافق علاوه بر امتیاز بهره برداری، معدن نیز به بخش خصوصی واگذار شده  که کمیته معدن مجلس در حال حاضر تخلف صورت گرفته در مزایده شرکت سنگ آهن مرکزی بافق را پیگیری می کند.

نماینده مردم سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید توجه داشت معادن کشور جزء انفال محسوب می شود بنابراین نمی توان معادن را به بخش خصوصی واگذار کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: سازمان خصوصی سازی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان ایمدرو در موضوع واگذاری معدن سنگ آهن مرکزی بافق قصور داشته اند واین موضوع در جلسه آتی کمیته معدن مجلس بطور جدی رسیدگی می شود.

رئیس کمیته معدن و صنایع معدنی مجلس یادآور شد: باید توجه داشت در مزایده های بخش معدن تنها می توان بهره برداری از معدن را در یک محدوده زمانی مشخص واگذار کرد این در حالی است در مزایده معدن سنگ آهن مرکزی بافق علاوه بر امتیاز بهره برداری، خود معدن نیز به بخش خصوصی واگذار شده است.

 اخبار سیاسی - خانه ملت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------