آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

تندروها با اتهام به روحانی برای خودشان دست و پا می‌زنند



اخبار,اخبار سیاسی,مجلس شورای اسلامی

 
 اخبار سیاسی - علی تاجرنیا :
تندروها با اتهام به روحانی برای خودشان دست و پا می‌زنند

احساس می‌کنم برخی نمایندگان تندروی مجلس با چنین اظهارات بیهوده برای خودشان دست و پا می‌زنند.

یک عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران، اظهارات تند برخی نمایندگان مجلس را "دست و پا زدن برای خودشان" دانست و گفت: چنین اظهارنظرهایی بیشتر کینه‌توزانه است تا دلسوزانه.

علی تاجر‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خراسان، با اشاره به برخی اظهارنظرهای نمایندگان مجلس درباره دولت و شعار اعتدال، اظهار کرد: با توجه به اینکه عمر مجلس در حال تمام شدن است، مجلس آینده با فضای متفاوتی تشکیل خواهد شد و به دلیل همین مسأله برخی افراد می‌خواهند خودشان را مطرح کنند.

وی با بیان اینکه "چنین اظهارنظرهایی تند و شخصی است و در داخل مجلس نیز طرفدارانی دارد"، تصریح کرد: با این حال، این اظهارات را نمی‌توان استراتژی جریان اصولگرا به شمار آورد. عده‌ای با مشوش کردن فضا سعی دارند همه مشکلات را گردن دولت بیندازند. این‌گونه برخوردها نه در مجلس و نه در تعاملات قوا سابقه نداشته است. این واکنش‌ها بیش از آن که دلسوزانه باشد و در جهت روند اصلاح کشور به شمار آید، نگاه کینه‌توزانه به روند انتخاب مردم است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اضافه کرد: بسیار متأسفم که در پارلمان کشور با توجه به اتفاقات سال‌های گذشته چنین رفتارهایی را شاهد هستیم. مشکلاتی در کشور وجود دارد که بخشی از آن نیاز به زمان دارد و عده‌ای در مجلس نه تنها به رفع مشکلات کمک نمی‌کنند بلکه با اقدامات کارشکنانه سعی درافزایش آنها دارند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه "برخی می‌خواهند مردم را از انتخابی که کرده‌اند پشیمان کنند"، افزود: احساس می‌کنم برخی نمایندگان تندروی مجلس با چنین اظهارات بیهوده برای خودشان دست و پا می‌زنند. 

 اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------