آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مهدوی‌کنی



اخبار,اخبارسیاسی,مهدوی‌کنی

 
 اخبارسیاسی - آخرین وضعیت درمانی آیت‌الله مهدوی‌کنی

رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری آخرین جزئیات روند درمانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را اعلام کرد

به گزارش فارس ابراهیم انصاریان رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری درباره آخرین جزئیات روند درمانی آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان اظهار داشت: با توجه به حادثه پیش آمده در ۱۴ خرداد، برای آیت‌الله مشکلات زیادی را برای ایشان به وجود آورد که خوشبختانه طی چهار هفته گذشته با تلاش پزشکان و متخصصین وضعیت بسیار خوب و مطلوبی را پیدا کردند.

انصاریان با اشاره به عفونت ریه آیت‌الله مهدوی‌کنی گفت: بیماری که در بخش‌های مراقبت ویژه بستری می‌شود مشکلات خاص خود را به همراه دارد که یکی از مشکلاتی که طی ۱۰ روز گذشته برای آیت‌الله مهدوی‌کنی به وجود آمده بحث عفونت ریه ایشان بود.

وی ادامه داد: از ۱۰ روز گذشته چیزی حدود ۱۵ متخصص عفونی و ریه دعوت شده که با مشورت پزشکان بیمارستان مشکلات عفونی ریه آیت‌الله به نسبت برطرف شده است و خوشبختانه وضعیت ریه ایشان رو به بهبودی است.

رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: به لطف خداوند وضعیت تنفسی ایشان مناسب است و پزشکانی هم که امروز صبح از آیت‌الله عیادت کردند رضایت خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.

انصاریان همچنین با اشاره به ضایعه مغزی آیت‌الله نیز گفت: این ضایعه به دلیل نرسیدن اکسیژن و خون به مغز ایشان اتفاق افتاده است و زمانی این ضایعه اتفاق می‌افتد که فرد دچار ایست قلبی می‌شود اما برای بهبودی امید وجود دارد و پزشکان نیز در حال تلاش هستند.

وی ادامه داد: آن‌چه که مهم است این است که دعای مردم تاکنون پشتوانه زحمات پزشکان و وضعیت آیت‌الله بوده و ما امیدواریم در ماه مبارک رمضان روزه‌داران برای بهبودی وضعیت آیت‌الله مهدوی‌کنی دعا کنند که بحث مشکل مغزی ایشان نیز برطرف شود تا آیت‌الله بهبودی کامل را پیدا کند و به جامعه بازگردد.

رئیس‌دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان خاطره‌ای از آیت‌الله مهدوی‌کنی گفت: آیت‌الله به نقل از استادشان مرحوم آیت‌الله حاج علی‌اکبر برهانی می‌گفتند که در شب‌های ماه مبارک رمضان به خصوص در شب‌های احیا برای توسل به امام زمان آیه ۸۷ سوره یوسف را قرائت می‌کند ما هم به تبعیت از آیت‌الله مهدوی‌کنی به امام زمان متوسل می‌شویم و برای شفای همه مریض‌ها بخصوص آیت‌الله مهدوی‌کنی شفای عاجل را آرزو می‌کنیم که ایشان بتوانند خدماتی را که در طی سال‌های متمادی به خصوص بعد از انقلاب داشتند را دوباره به جامعه اسلامی و انقلاب اسلامی داشته باشند.

انصاریان در پایان تاکید کرد: ما از همه تخصص‌های پزشکی با توسل به خدا برای بهبودی ایشان استفاده می‌کنیم. در روز سه‌شنبه این هفته نیز جلسه‌ای با حضور تمام پزشکان متخصص برگزار شد که نسبت به درمان آیت‌الله مهدوی‌کنی کارهای لازمه را انجام دهند.
 اخبار سیاسی - فارس

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------