آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رشیدی کوچی: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی گشت ارشاد کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت که برای انتخابات اخیر مجلس ردصلاحیت شد، در توییتی نوشت: آقای رئیسی، دولت شما یکبار با تقویت غیرمنطقی و مخرب…

علت تعویق سفر روحانی به قم



اخبار,اخبارسیاسی,سفر روحانی به قم


 اخبارسیاسی - علت تعویق سفر روحانی به قم

استاندار قم گفت: اخیرا دیداری با رئیس جمهوری داشتم و دکتر روحانی گفت علت به تعویق انداختن سفر به قم آن است که مسئولان استان به جمع‌بندی در مورد پروژه‌هایی که باید تمام شوند برسند و این جمع‌بندی هم در دو یا سه مورد باشد تا دولت بتواند بودجه لازم را اختصاص دهد

به گزارش  فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش پنجشنبه شب در حاشیه برگزاری نمایشگاه قرآن کریم قم جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک سری کارهای زیربنایی و یک سری امور روبنایی در هر شهر و استان وجود دارند اظهار کرد: در حال حاضر کارهای زیربنایی در قم مانند احداث برخی پل‌ها و خیابان‌های جدید در حال انجام هستند.

وی افزود: در مورد امور روبنایی هم که مربوط به زیباسازی شهری هستند به شهرداری تاکید شده که رویه‌های قبلی ادامه یابد؛ در بلوار زائر هم اکنون اقداماتی در این زمینه در حال انجام است.

استاندار قم با بیان اینکه کار احداث پایانه شمالی با جدیت ادامه دارد گفت: روزی نیست که زمانی را برای ادامه کار مونوریل، مترو و دیگر پروژه‌های مهم شهری و حل مشکلات فنی و مالی آنها اختصاص ندهم.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم با توجه به همه محدودیت‌های بودجه‌ای، پروژه‌های عمرانی قم کمرنگ نشوند.

صالحی‌منش با بیان اینکه مسئله بودجه تاثیر بدی بر روی کارها گذاشته است خاطرنشان کرد: امیدواریم همه پروژه‌ها ولو اینکه با حداکثر ظرفیت پیشروی نداشته باشند، به فعالیت خود ادامه دهند و تا پایان سال جاری بتوانیم برخی طرح‌ها مانند صحن شرقی حرم مطهر و پل جمهوری را به صورت کامل راه‌اندازی کنیم.

استاندار قم با اشاره به پروژه قطار شهری در قم گفت: بودجه‌ای که تخصیص یافته را بناست که به استان تحویل دهند ولی با این بودجه مشکل حل نخواهد شد.

وی افزود: مجلس بودجه‌ای را برای قطارشهری قم اختصاص داده که دولت آن را به قم خواهد داد ولی واقع امر آن است که ما توقع بیشتری داریم؛ دیروز دیداری با رئیس جمهوری داشتم و دکتر روحانی گفت علت به تعویق انداختن سفر به قم آن است که مسئولان استان به جمع‌بندی در مورد پروژه‌هایی که باید تمام شوند برسند و این جمع‌بندی هم در دو یا سه مورد باشد تا دولت بتواند بودجه لازم را اختصاص دهد.

صالحی‌منش با بیان اینکه از نخستین روز فعالیت در قم به دنبال به سرانجام رساندن مترو و مونوریل بوده‌ام خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم به شدت پیگیر این قضیه هستیم و سعی داریم مونوریل را به جای خوبی برسانیم و در مورد مترو هم از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنیم.
اخبار سیاسی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------