آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

اکرمی: جلسه با فعالان سیاسی ادامه می‌یابد



اخبار,اخبارسیاسی, سیدرضا اکرمی


اکرمی: جلسه با فعالان سیاسی ادامه می‌یابد

 رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه "در نشست روز پنجشنبه رئیس‌جمهور با فعالان اصولگرا، افرادی از گروه‌های مختلف این جریان در این جلسه حضور داشتند"، گفت: نشست رئیس‌جمهور با فعالان سیاسی ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی ضمن مثبت و مفید ارزیابی کردن این جلسه، اظهار کرد: باید این جلسات از حالت یک نشست معمولی بیرون بیاید، قاعده‌مند شود و عمق و جامعیت بیشتری پیدا کند.

وی که خود در جلسه روز پنجشنبه رئیس‌جمهور با فعالان اصولگرا حضور داشت، به مشکلات موجود کشور اشاره کرد و گفت:‌ در اینگونه جلسات مناسب است غیر از بیان مشکلات و سخنرانی، افراد برای حل مشکلات نیز پیشنهاد ارائه دهند. مثلاً در حال حاضر همه از رکود تورمی شکایت داریم ولی باید برای رفع این مشکل، طرح و از طرف دیگر قول همکاری بدهیم.

این عضو جامعه روحانیت مبارز همچنین با اشاره به اینکه "رئیس‌جمهور پیش از این با گروه‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب نیز دیدارهایی داشته است"، تاکید کرد که اینگونه جلسات ادامه خواهد داشت.

اکرمی در مورد تأثیر برگزاری این جلسات در افزایش وحدت ملی نیز گفت: ما در جمهوری اسلامی ایران بر روی کلمه "جمهوری" تاکید می‌کنیم و باید این زمینه فراهم شود که مردم از هر طبقه، قشر، صنفی در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت داشته باشند و از اندیشه‌های آنها استفاده کنیم. جلسه روز پنجشنبه نیز فرصتی بود که افراد حاضر در جلسه دیدگاه‌ها و نظرات خود را در مورد مسائل مختلف داخلی و خارج کشور مطرح کنند.
 اخبار سیاسی - ایسنا
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------