آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پیشنهاد یک استاد دانشگاه پس از کشف ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش: فهرست اموال ۱۰۰ روحانی مشهور و آقازاده های شان را منتشر کنید

یک استاد دانشگاه با انتشار توئیتی به حواشی ماجرای کاظم صدیقی و پسرانش واکنش نشان داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آنگونه که عصرایران روایت…

پاسخگویی وزیر اطلاعات‌ به سوالات نمایندگان



اخبار,اخبار سیاسی,پاسخگویی وزیر اطلاعات‌ به سوالات نمایندگان


 اخبار سیاسی - پاسخگویی وزیر اطلاعات‌ به سوالات نمایندگان

وزیر اطلاعات با حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهد

به گزارش ایسنا، وزیر اطلاعات جهت پاسخگویی به سؤالات علیرضا زاکانی نماینده تهران، سوال مشترک حمید رسایی و جواد کریمی‌قدوسی به ترتیب نمایندگان تهران و مشهد و قاسم جعفری نماینده بجنورد به کمیسیون امنیت ملی می‌رود.

طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جلسه کارگروه امنیت، ادامه نشست هم‌اندیشی در زمینه مسائل مربوط به دریاچه خزر با حضور افراد ذی‌ربط در کارگروه خزر و بررسی آخرین اخبار و تحولات روابط جمهوری اسلامی ایران با عربستان سعودی با حضور مسؤولین ذی‌ربط در کارگروه روابط خارجی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

هم‌چنین کارگروه دفاعی این کمیسیون به بررسی بودجه سال1393رده‌های نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور مسؤولین ذی‌ربط می‌پردازد.
 اخبار سیاسی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------