آخرین اخبار سیاسی

حسن روحانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

افشاگری جدید حسن روحانی از ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات 98

حسن روحانی درباره ماجرای گرانی بنزین و اعتراضات صحبت کرد. به گزارش جماران، حسن روحانی رییس جمهور ایران در دولت های یازدهم و دوازدهم در…

روحانی به بام ایران می‌رود



اخبار,اخبار سیاسی ,زمان سفر روحانی به چهارمحال و بختیاری


 اخبار سیاسی - روحانی به بام ایران می‌رود

زمان قطعی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری هنوز مشخص نشده است، ولی طبق آن‌چه به ما اعلام شده این سفر در آینده‌ای نزدیک صورت می‌پذیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: براساس آخرین نشست‌ها و جلسات برگزار شده در نهاد ریاست جمهوری و دفاتر معاونان رئیس‌جمهور، مقرر شده تا دکتر روحانی و هیئت دولت در آینده‌ای نزدیک به این استان سفر کنند.

به گزارش فارس، قاسم سلیمانی دشتکی با اعلام این خبر گفت: زمان قطعی سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری هنوز مشخص نشده است، ولی طبق آن‌چه به ما اعلام شده این سفر در آینده‌ای نزدیک صورت می‌پذیرد.

او گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری پروژه‌های جدید راه‌اندازی و عملیات اجرایی برخی پروژه‌ها و طرح‌های دیگر آغاز می‌شوند.

سلیمانی دشتکی استفاده مطلوب از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام کرد: در این سفر می‌توان به منظور اجرای طرح‌های مهم صنعتی، عمرانی و مادر برنامه‌ریزی و گام مهمی را در راستای افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، بهبود وضعیت معیشت خانوارها، رونق اقتصادی و رسیدن سریعتر به توسعه پویا و همه‌جانبه برداشت.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شرایط این استان برای ایجاد و تقویت‌ طرح‌های صنعتی مناسب است و باید رئیس‌جمهور در این زمینه به واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه‌تعطیل این استان توجه جدی داشته باشد.

او گفت: در استان چهارمحال و بختیاری پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی وجود دارد که تکمیل و راه‌اندازی آن‌ها نیازمند مساعدت دولت تدبیر و امید است که از جمله این پروژه‌ها چهاربانده کردن جاده بروجن، لردگان به خوزستان و همچنین پروژه‌ راه‌آهن این استان و همچنین پروژه‌های دیگری است که به صورت نیمه‌تمام در این استان رها شده‌اند.

سلیمانی گفت: در حال حاضر کارگروه‌های مورد نیاز برای برنامه‌ریزی مناسب برای استقبال از هیئت دولت در استان چهارمحال و بختیاری تشکیل شده‌اند، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد و همه ما منتظر مشخص شدن زمان دقیق سفر رئیس‌‎جمهور و اعضای هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری هستیم.
 اخبار سیاسی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------