آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

ششمین کارت زرد مجلس نهم به کابینه دولت روحانی



اخبار, اخبار سیاسی,ششمین کارت زرد مجلس نهم به کابینه دولت روحانی


 اخبار سیاسی - ششمین کارت زرد مجلس نهم به کابینه دولت روحانی

حسن کامران نیز توضیحات وزیر قانع کننده ندانست گفت: اگریک ماه حقوقم را ندهند زمین و آسمان را سوراخ می‌کنم. بازنشستگان صنعت فولاد که بیش از 5 ماه حقوق نگرفته اند با این شرایط سخت معیشتی چه کنند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ های وزیر به سوال حسن کامران را قانع کننده ندانستند و به وزیر صنعت، معدن و تجارت کارت زرد دادند.

به گزارش روزنو، از 237 نماینده حاضر در جلسه، 111 رای موافق و 101 رای مخالف و 14 رای ممتنع به توضیحات محمدرضا نعمت زاده دادند که در پاسخ به سوال نماینده اصفهان گفت:‌سوال شما بر اساس اعلام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مربوط به وزیر صنعت معدن تجارت نیست، بلکه مربوط به خود وزیر تعاون است.

وزیر صنعت گفت: بر اساس اعلام وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت با تزریق 12500 میلیارد تومان سعی کرده است مشکلات بازنشستگان صنعت فولاد را حل کند. البته برای رفع کامل مشکلات بازنشستگان زمان بیشتری لازم دارد.

حسن کامران نیز توضیحات وزیر قانع کننده ندانست گفت: اگریک ماه حقوقم را ندهند زمین و آسمان را سوراخ می‌کنم. بازنشستگان صنعت فولاد که بیش از 5 ماه حقوق نگرفته اند با این شرایط سخت معیشتی چه کنند.

گفتنی است نمایندگان مجلس پیش از این به وزرای آموزش و پرورش، وزرای امور اقتصاد و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشور و علوم کارت زرد نشان داده بودند و بدین ترتیب در جلسه امروز ششمین کارت زرد خود را به وزیر صنعت نشان دادند.
 اخبار سیاسی - روز نو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------