آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حملات مستقیم اسرائیل و ایران به یکدیگر، پایان یافته| اسرائیل از موشک‌های دوربرد استفاده کرد

در پی پرواز چند شی ناشناس در اطراف پایگاه شکاری اصفهان و فعال‌شدن پدافند هوایی در بامداد جمعه سی ان ان از قول یک منبع اطلاعاتی منطقه‌ای…

سراج الدین میردامادی محاکمه شد



اخبار,اخبارسیاسی,محاکمه سراج الدین میردامادی


 اخبار سیاسی  - سراج الدین میردامادی محاکمه شد

سراج الدین میردامادی امروز(دوشنبه) در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی محاکمه شد.

وکیل مدافع سراج الدین میردامادی در گفت وگو با ایرنا با بیان این مطلب افزود: قرار بود دادگاه رسیدگی به اتهامات آقای میردامادی 11 مرداد ماه برگزار شود، اما دادگاه جلسه فوق العاده تشکیل داد و به این پرونده رسیدگی کرد.

«گیتی پورفاضل» افزود: در کیفرخواست دادستانی، اتهامات موکلم تبلیغ علیه نظام و تبانی علیه امنیت ملی عنوان شده بود که پس از قرائت کیفرخواست، موکلم دفاعیات خود را ارایه کرد.

وی ادامه داد: در نهایت، دادگاه آخرین دفاع را از آقای میردامادی اخذ و ختم دادرسی را اعلام کرد و اکنون منتظر تصمیم و نظر دادگاه هستیم.

جلسه محاکمه سراج الدین میردامادی 18 دی سال گذشته(1392) در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد که قاضی به پرونده نقص گرفت و آن را به دادسرای اوین ارجاع داد که در نهایت دادسرا پرونده را مجددا برای رسیدگی به دادگاه بازگرداند.

میردامادی بعد از چند جلسه تحقیق در دادسرای اوین، اواخر اردیبهشت ماه به شعبه دوم بازپرسی احضار و بازداشت شد و اکنون نیز در بازداشت به سر می برد.
اخبار سیاسی - ایرنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------